עוגיות לשוטרי מגדל העמק. קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

הכרת הטוב במגדל העמק. תלמידי המגמות בישול מלונאי ועיצוב גרפי החליטו לפרגן ללובשי המדים הכחולים והעניקו להם קופסאות מלאות בעוגיות יחד עם ברכה לכבוד החג

בימים אלו שהשוטרים מתמודדים עם התנגדויות וסופגים עלבונות על עבודת הקודש המאומצת שהם עושים, החליטו במח"ט אורט "פסגות" לפרגן ללובשי המדים הכחולים ולהמתיק להם את עבודתם בימים של סגר ותחלואה.

מגמת בישול מלונאי יחד עם מגמת עיצוב גרפי יצאו במבצע הכנת עוגיות מתוקות שיגיעו לשוטרים במחסומים, מתוך הערכה מאוד גדולה לעבודתם שלצערנו לא מוערכת מספיק. לקראת חג הסוכות הפיצו התלמידים את המאפים מעשי ידיהם עם ברכה מעוצבת שאומרת "תודה וחג שמח" לשוטרים בכלל ולתחנת המשטרה במגדל העמק בפרט.

זו אינה הפעם הראשונה שתלמידי בית הספר לוקחים חלק בפעילויות חברתיות. התלמידים בהובלתה של הרכזת ספיר עברון עושים לקהילה גם בימים מורכבים ודגל הערבות ההדדית תופס גובה הן בשגרה והן בימים מיוחדים.

מנהלת בית הספר רבקה אלימלך אמרה: "חינוך לערכים הוא דגל בבית הספר. זו הזדמנות להכיר בטוב ולהביע תודה לכל הפועלים למען שלומינו בימים כה מעיקים, השוטרים התרגשו והופתעו מהמחווה, לעיתים מילה קטנה הופכת למתנה גדולה. גאה בצוות ובתלמידים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here