שר תקציב התכנון לשינוי הייעוד של
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

רשות מקרקעי ישראל אישרה את בקשת עיריית מגדל העמק להקמת אתר פנאי, מסחר ומגורים מיוחדים ואישרה לצורך הנושא תקציב של 358 אלף שקלים.

שר תקציב התכנון לשינוי הייעוד של "מתחם המטווח"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק מממשיכה לקדם הקמת אתר פנאי, מסחר ומגורים מיוחדים בעיר ולאחרונה קיבלה מרשות מקרקעי ישראל (רמ"י) דחיפה גדולה בדמות אישור תקציב של 358 אלף שקלים לתכנון בשטח בו פעל המטווח העירוני. כזכור, לפני קצת יותר משנתיים נסגר המטווח העירוני במגדל העמק באופן סופי. נושא המטווח עמד על סדר היום במגדל העמק משך חודשים בעקבות תלונות רבות של תושבים הגרים בסמיכות אליו. בעירייה בחנו את הנושא לעומק והחליטו לסגור את המטווח בעיקר לנוכח התכניות לבנות מאות יחידות דיור בשכונת "מצפה העמק" (תכניות שרוקמות עור וגידים בימים אלה ממש).

כצעד ראשון נפגש לפני כשנה וחצי ראש העיר עם מנכ"ל החברה הממשלתית "דירה להשכיר" עוזי לוי כדי לקדם את הקמת מעונות הסטודנטים לצד מרכז מסחרי. בעקבות המפגש הגישה העירייה "קול קורא" אך בקשתה סורבה בעקבות ההחלטה של החברה להקים את המעונות במתחמי ארבעה אוניברסיטאות וארבע ערים עם מכללות אקדמיות.

בעירייה לא אמרו נואש והחליטו להמשיך לקדם את התכנית בערוצים נוספים כאשר המרכזי שבהם הוא קידום תכנון מפורט לפרויקט ולאחרונה קיבלו אישור מרשות מקרקעי ישראל לבקשה לתקצב את התכנון. במכתב שנשלח נכתב כי וועדת הרשאות של רמ"י החליטה לאשר את השתתפות הרשות בעלות תכנון מפורט למעונות סטודנטים שתבוצע על ידי עיריית מגדל העמק בשיעור של 80% בסכום של עד 358 אלף שקלים. באגף ההנדסה ציינו השבוע כי בקרוב יחל התכנון לפרויקט ומיד אחריו תקדם הרשות יציאה להליך מכרז חוקי לבחירת יזם וקבלן מבצע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here