איך להבטיח מסיבת בת/בר מצווה מושלמת?
קרדיט: טופז על הים

גיל 13 לבנים וגיל 12 לבנות מוגדרים ביהדות כ"גיל מצוות". המהות העוד יותר עמוקה של נקודות הזמן האלה הן העלאת רף הציפיות מהילדים והילדות, שהופכים לנערים ונערות, ובפרט הדרישה להיות אחראיים למעשיהם ולבחירות שלהם. מסיבת הבת מצווה או הבר מצווה משקפת את השינוי המשמעותי בחיים באופן מדויק מאוד, ולכן לצד השמחה וההתרגשות יוצר גם חששות – שמא האירוע לא יהיה מושלם. מצד שני, אם מיישמים מספר טיפים פשוטים, מובטחת לכם נחת מרבית.

לבחור נכון את המוזמנים

לא קל לגבש את רשימת האורחים לאירוע שמציין את הכניסה לגיל מצוות ואת המעבר מילדות לבגרות. מצד אחד יש את החבר'ה, מצד שני יש את מי שההורים מעוניינים להזמין ומצד שלישי יש גם מסגרת תקציב שמשפיעה באופן טבעי על בחירת אולם אירועים לבר מצווה או בת מצווה. כדאי לזכור שמדובר על מסיבה שאמורה להיות בלתי נשכחת, ולכן לא כדאי להגביל יתר על המידה את רשימת המוזמנים, ובפרט לא להוציא ממנה את מי שהנער או הנערה מאוד רוצים לראות ביום המרגש כל כך מבחינתם.

נוף ייחודי שמייצר רקע מחמיא לתמונות

אפשר לאהוב את זה ואפשר לעקם את האף, אבל זו עובדה: מסיבת בת/בר מצווה מוצלחת היא כזו שמייצרת סטורי'ז שגורפים לייקים ותמונות מלהיבות. בהתאם בת מצווה על הים למשל היא אירוע עם פוטנציאל עצום, בזכות הרקע המחמיא שמייצרים הגוונים המהפנטים של המים. נוף לים הפתוח גם ממחיש בצורה מדויקת את המהות של המעבר לגיל הבגרות ואת שפע האפשרויות שהוא מביא איתו.

מוזיקה שתשמח את כולם

גם כשבוחרים אולם אירועים על הים, חשוב לדאוג לאווירה נכונה גם מבחינת המוזיקה. היכולת לנגן מוזיקה עכשווית שבני ובנות ה-12 וה-13 יתחברו אליה ומצד שני גם כזו שהקהל היותר מבוגר יאהב היא אתגר של ממש, ולכן מומלץ לבחור די.ג'יי עם ניסיון באירועים מסוג זה. כדאי גם לקחת בחשבון שבדרך כלל הדי.ג'יי הוא גם זה שמוביל את הערב כמנחה ו/או מפעיל, ויש לו השפעה בלתי מבוטלת על יצירת האנרגיות הרצויות בכל שלב ושלב.

לוקיישן מנצח, צוות מחויב להצלחה

צוות שמחויב להצלחת האירוע הוא המפתח הנוסף בדרך לבר/בת מושלמת או כל אירוע אחר, למשל חתונה קטנה על הים. מתחם טופז על הים מציע נוף מרהיב עין, אבזור מושקע, תפריט מגוון וצוות שעושה הכל כדי שכל מי שנמצא באולם יהיה מרוצה. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם, וכמובן לבן ה-13 או בת ה-12, חגיגה בלתי נשכחת, זה הזמן ליצור קשר עם טופז, בטל' 04-9918028.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here