מניהול קמפיין בזירה האינטרנטית ועד קורס מנהלי תשתיות
צילום: אלבום פרטי

ארבעה קורסי איכות נדרשים במשק הישראלי ייפתחו במכללת נצרת עילית – יזרעאל ובהם קורס ניהול קמפיין, בודק שכר, ניהול מלאי ורכש , הקורסים בפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מנהל תשתיות תקשורת הכנה למבחני הסמכה מקצועית של חברת סיסקו העולמית. רינת וייסבאום, מנהלת היחידה ללימודי המשך במכללה. "הזדמנות מצוינת ומיוחדת במינה להצטרף למעגל העובדים במקצועות הנדרשים בתעשייה וכן להתמקצע בעבודה. זה הזמן להירשם ולהצטרף להצלחה".

מניהול קמפיין בזירה האינטרנטית ועד קורס מנהלי תשתיות
צילום: אלבום פרטי

ההרשמה לארבעה  קורסים חדשים , אשר ייפתחו לראשונה, נמצאת בעיצומה. בימים אלה פועלים במכללת נצרת עילית – יזרעאל במלא המרץ לקראת פתיחת הקורסים ובהם קורסים חדשים כמו : קורס ניהול קמפיין בזירה האינטרנטית בפיקוח משרד העבודה והרווחה, יצוין כי מדובר בקורס מקצועי, מעשי ומקיף אשר מכשיר את בוגריו להיות מנהל קמפיינים בזירה האינטרנטית. הקורס משלב לימודים תיאורטיים עם התנסות מעשית במערכות הפרסום השונות. הקורס מקנה כלים לבניית מותג באינטרנט, שיווק המותג, פיתוח וקידום המותג בזירות הדיגיטליות המרכזיות כיום: גוגל, טוויטר, פייסבוק, youtube, אינסטגרם ופינטרסט.

"הקורס מיועד למועמדים המחפשים מקצוע בתחום מבטיח עם הכנסה גבוהה, אומרת רינת וייסבאום מנהלת היחידה ללימודי המשך   במכללה ומוסיפה , הקורס מיועד עבורם כמו גם עבור מנהלי שיווק ותיקים הרוצים להתמחות בעולם הדיגיטלי הרוצים להגדיל את סל השירותים שלהם. בעלי עסקים הרוצים לשווק את העסק שלהם בצורה מקצועית בפלטפורמות הדיגטליות".

לבוגרי הקורס העומדים בהצלחה בבחינות הסיום תוענק "תעודת גמר" מטעם משרד העבודה והרווחה, ותעודה מטעם מכללת נצרת עילית יזרעאל. היקף הקורס הינו 212 שעות לימוד. הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע בלבד. על המשתתפים בקורס יהיה להכין פרויקט פנימי בכלים לבניית מותג באינטרנט, פרויקט פנימי על כלל הנושאים הנלמדים, מבחן מסכם בכלל הנושאים הנלמדים.

קורסים נוספים שייפתחו בקרוב במכללה הם: בודק שכר מוסמך השתלמות מעשית – רואה חשבון בפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. השתלמות מקצועית ומקיפה להכשרת רואי חשבון כבודקי שכר שמתקיימת בשיתוף פעולה עם סניף נצרת והעמקים של לשכת רואי חשבון. בודקי שכר אמונים על ביצוע בקרה על מחלקות השכר, יעסקו בפיקוח על תנאי העובדים והעבודה ויוודאו שהעובד מקבל את מלוא הזכויות והתנאים המגיעים לו במסגרת חוזה ההעסקה שלו ובהתאם לחוק.

במסגרת העבודה בודק שכר צריך לבדוק שלמעסיק אין רקע בניצול עובדים ו/או פגיעה בזכויות עובדים.

קורס נוסף הוא ניהול מלאי ורכש – הקורס מוכר ע"י משרד העבודה והרווחה ומפוקח על ידו. קורס ניהול מלאי ורכש הינו קורס איכותי ומקצועי, אשר יכשיר את בוגריו במיטב הידע, המיומנויות והכלים הדרושים לניהול מערכי המלאי והרכש. יצוין כי בזמנים ובתהליכים הגלובאליים הנוכחיים הולכת וגדלה חשיבות התכנון, ניהול ובקרת המלאי, המהווה נתח גדול בתהליכים השונים. ההכרה של כל השלבים ורכישת מיומנות הינה תנאי לשם עמידה בדרישות השוק המשתנות, כחלק מהתהליך נדרש איתור ספקים, בקרה, ניהול ועדכון המלאי באופן דינאמי ויום יומי.

מנהלי המחסנים, המלאי והרכש נדרשים ללמוד מיומנויות שונות הכוללות תהליכי תכנון אמצעי והחסנה, תכנון היקף מלאי, איתור ספקים, ביצוע הזמנות ובקרה, וכל זאת תוך שמירה על תהליכי תפקוד משתנים הנובעים משינויים בשוק.

קורס מנהלי תשתיות תקשורת CCNA קורס הכנה למבחני ההסמכה  CCNA מנהלי תשתיות תקשורת, מהווה הסמכה מקצועית של חברת סיסקו, תו תקן בינלאומי לאחת ההסמכות המבוקשות ביותר בעולם התקשורת והנתונים, עבור ציוד ניתוב ומיתוג של חברת סיסקו העולמית.

במסלול לימוד זה ניתן לרכוש ידע לניהול ותפעול רשתות תקשורת משלב התכנון ועד לשלב ההקמה להשתלבות מהירה בעולם ה IT.

תכנית ההכשרה של CCNA נועדה להקנות למשתתפים ידע מקצועי בטכנולוגיות המידע וכל מה שנדרש כדי ליישם ולנהל טכנולוגיה חדשה בעידן תשתיות התקשורת. כמו גם ידע בהתקנות, הגדרות, תפעול ואיתור תקלות ברשתות המשלבות מתגים ונתבים.

תרצה ריבק מנכלי"ת המכללה אמרה: "הקורסים הם נדבך משמעותי ביותר בהתמקצעות העובד והפיכתו למומחה בתחומו".

מניהול קמפיין בזירה האינטרנטית ועד קורס מנהלי תשתיות
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here