פרס יגאל אלון 2023 למכון המחקר מיגל

את פרס יגאל אלון 2023- למעשה מופת חלוצי- למכון המחקר מיגל

פרס יגאל אלון 2023 למעשה מופת חלוצי, מטעם "עמותת דור הפלמ"ח", הוענק למכון המחקר מיגל, מקבוצת החברה לפיתוח הגליל. הפרס הוענק בטקס חגיגי ומרגש בבית הפלמ"ח בת"א,

על ידי האלוף במיל' נעם תיבון יו"ר הנהלת פרס יגאל אלון, ואל"מ במיל' זאב חיות מנכ"ל קרן איתן ורטהיימר ז"ל וסטף ורטהיימר יבדל לחיים ארוכים לדוד זיגדון מנכ"ל מכון המחקר מיגל, אורי דורמן יו"ר מיגל, ופרופ' דן לבנון המנהל המדעי במיגל.

דוד זיגדון, מנכ"ל מכון המחקר מיגל: "אני נרגש וגאה לקבל בשם מכון המחקר מיגל, את פרס יגאל אלון היוקרתי, המשקף את העבודה הקשה, המסירות והמאמצים הקולקטיביים של העובדים, השותפים ובעלי העניין במיגל, כמו גם את מחויבותם למצוינות. זוהי עדות להתמקדות הבלתי מעורערת במתן מחקר, חינוך ושירותים מהשורה הראשונה לקהילה שלנו ומחוצה לה. אני אסיר תודה לכל מי שמילא תפקיד בהשגת אבן דרך זו, וגאה במיוחד בצוות שלנו על העבודה הקשה, הנחישות והתשוקה. הכרה זו משמשת עבורנו מוטיבציה להמשיך לפרוץ את הגבולות של מה שניתן ולחתור למצוינות בכל פעילותינו, לטובת יצירת עתיד טוב יותר לכולם. אני מודה להנהלת עמותת דור הפלמ"ח ולשופטים המכובדים שזיכו אותנו בפרס המכובד, ולכל לוחמי הפלמ"ח, שחלקם כאן אתנו, על שהעניקו והקריבו למען קיומה של המולדת, ולצאצאיהם על המשך שמירת המורשת ישר כוח!".

מכון המחקר מיגל הוקם ב-1979 על ידי החברה לפיתוח הגליל משמש מגה מו"פ של משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה. מיגל שותף למכללה האקדמית תל-חי בפיתוח האקדמי בגליל וחוקרי המכון הינם חלק משמעותי מהסגל האקדמי בפקולטה למדעים וטכנולוגיה.

מכון המחקר מיגל ומו"פ צפון, מתמקדים במתן פתרונות יישומיים פורצי דרך ברי-קיימא, לאתגרים הגדולים בעולם- ביטחון תזונתי, שינויי אקלים, מגפות ובריאות, התורמת לאזור הגליל והגולן בצמיחה כלכלית, איכות חיים, חברה חזקה, איכותית ואתית. מיגל מוכיח כי ניתן גם בפריפריה הרחוקה, לטפח רמה גבוהה של מצוינות מדעית-מחקרית ולבנות כלכלת ידע המבוססת מחקר ותעשייה מתקדמת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here