עיריית עפולה
עיריית עפולה

המוקד העירוני של עיריית עפולה שעובד 24/7 ותוגבר מאז פרצה מגפת הקורונה, רשם 730 פניות שונות של תושבי העיר סביב נושא הקורונה.

למעלה מחודש לאחר שהכתה לראשונה בישראל וכשלושה שבועות בדיוק לאחר שנחשפה חולת הקורונה הראשונה בעיר עפולה, מפרסמים השבוע במוקד העירוני בעפולה נתונים ראשונים לפיהם בין התאריכים 15.3-5.4 התקבלו במוקד העירוני לא פחות מ-730 פניות מהציבור בנושאי הקורונה. עיקר הפניות למוקד היו בקשות סיוע לאוכל ועמדו על 485 פניות והן באו בעקבות הפרסומים הרבים של הרשות על סיוע בחלות מנות מזון וחבילות מזון לחג, 127 פניות עסקו בהפרות של הנחיות משרד הבריאות על ידי תושבים אם מדבור בהתקהלויות או בהפרות בידוד, 63 פניות עסקו בשאלות בנושא שגרת החיים בעקבות הנחיות משרד הבריאות, בעיקר בנושאי יציאה מהבית, 49 פניות עסקו במידע בנושא קורונה ועוד 5 פניות עסקו בנושא חיטוי במרחב הציבורי.

עיריית עפולה
עיריית עפולה

יש לציין כי בסך הכל התקבלו במוקד העירוני בתקופת הזמן הנ"ל 3,382 פניות הכוללות כמובן את הפניות בנושא קורונה, ארבע פניות בלבד בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד בה התקבלו 3,378 פניות. מנהל המוקד העירוני, יובל כהן, הסביר את הנתון ואמר: "אמנם נרשמו 730 פניות בנושאי קורונה אבל במקביל נרשמה ירידה בפניות בנושאים אחרים כך שהתקבלו נתונים דומים בהשוואה לשנה שעברה, כדרכה של סטטיסטיקה להתאזן. בכל מקרה, אני מזמין את תושבי עפולה לפנות אלינו בכל שעה ובכל שאלה או בקשה ואנחנו נטפל".

עיריית עפולה
עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here