בפעם השביעית ברציפות הוענק פרס מרפאה מצטיינת למרכז לרפואה יועצת בנצרת של כללית
קרדיט: דוברות כללית

בצל הקורונה ותחת שמירה על כללי התו הסגול, הוענק פרס הצטיינות על ידי מנהל המחוז ד"ר מרדכי דיין, למרכז לרפואה יועצת, מגדלי נצרת, של כללית בניהולו של ד"ר יוסף עאוני. בטכס השתתפו גם המנהל הרפואי ד"ר טנוס כורזום, חברי הנהלה נוספים ומינהלת נצרת.

 

פרס ההצטיינות ניתן למרכז לרפואה יועצת לאחר שקלול הישגים מובילים באיכות רפואית, ניהול המשאב האנושי, רמת השירות הגבוהה, עמידה ביעדים וראיית טובת המטופלים.

 

במרכז ניתן לקבל שירותים רפואיים בתחומים הבאים: מרכז בריאות האישה, אונקולוגיה, תת התמחויות ילדים, רפואה פנימית ואבחון פנימי מהיר, מכון קרדיולוגיה, אגף חושים אגף טראומה, נוירולוגיה, אגף כירורגיה וחדרי ניתוח, מכון רנטגן ואולטרסאונד, מעבדה ובית מרקחת, כמו כן מכוני פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק מהמתקדמים בארץ.

 

 

"המטופלים שלנו מקבלים כאן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים בתחומם.  אני מודה לעובדים על המסירות למטופלים, על המקצועיות, על הגישה השירותית והאנושית ועל עבודת הצוות שהביאה אותם להיות מצטיינים. אנחנו נמשיך לשפר ולהשתפר בכל תחום על מנת שנוכל כדי לספק את הצרכים הרפואיים של תושבי הצפון באופן המיטבי ביותר" סיכם בהתרגשות ד"ר עאוני יוסף, מנהל המרכז.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here