סרגיי קשקין זכה במנחה מחברת צ'ק פוינט
צילום: אלבום פרטי

פתיח : סרגיי קשקין, 24, עלה לישראל כשהוא בן 9, בדיוק לפני 15 שנים, את לימודי התיכון סיים  באורט אלון, בצבא שירת במודיעין שדה וכיום עומד לפני סיום לימודיו במגמת תוכנה עם התמחות סייבר במכללת נצרת עילית יזרעאל.  את פרויקט הסיום שלו מנחה עודד אבסקר , ראש צוות אבטחת מידע בחברת צ'ק פוינט  . "הלימודים במכללה פתחו לפניי עולם מיוחד, אני שמח על הזכות ללמוד אצל מרצים כמו רון להב ועופר שיינקין, מקווה מאוד שעם סיום לימודיי אתחיל לעבוד במקצוע שבחרתי ללמוד" אומר סרגיי.

סרגיי קשקין זכה במנחה מחברת צ'ק פוינט
צילום: אלבום פרטי

סרגיי קשקין מאמין שהוא קרוב מאי פעם להגשים את חלומו ולעבוד במקצוע בו בחר, בו התאהב ואותו עתיד לסיים בהצטיינות במכללת נצרת עילית יזרעאל, הנדסאי תוכנה עם התמחות בסייבר.

לפני 15 שנים עלה סרגיי עם הוריו לנצרת עילית, מסלול חייו היה כשל כמעט צבר מצוי, תיכון מצוין 'אורט יגאל אלון ' בנצרת עילית, שירות צבאי מאתגר ביחידת מודיעין שדה בגבול הלבנון, שחרור מהצבא.

סרגיי בחר ללמוד רק לא היה בטוח  בכיוון, "לא היה לי כיוון ספציפי בתחום לימודיי העתידיים ,אומר סרגיי ומוסיף, שמעתי על המכללה והחלטתי גם בשל הקרבה הגיאוגרפית וגם בשל השם הטוב והיחס המקצועי הידוע של צוות המכללה, לנסות את מזלי במכללה, ואכן אני עומד בימים אלה לפני סיום לימודי הנדסאי תוכנה עם התמחות בסייבר. מצאתי במכללה צוות מקצועי, מיומן, תומך ואין לי אלא רק להודות על כך".

סרגיי קשקין זכה במנחה מחברת צ'ק פוינט
צילום: אלבום פרטי

כתבנו מציין כי סרגיי נמצא בימים אלה בעיצומו של פרויקט הסיום המשמעותי , אשר עוסק באבטחת מידע מהצד השני, של פריצה למחשבים, קבלת גישה לא חוקית ודרכי התגוננות. המנחה של סרגיי בפרויקט הסיום הוא עודד אבסקר , ראש צוות אבטחת מידע בחברת צ'ק פוינט

. "זו זכות כשיש לך מנחה בסדר גודל כזה, שהוא סוג של מנטור לחיים, אין ספק שלא בכל מקום יכולתי לפגוש מנחה בשיעור קומה כזה ועל כן תודתי. החיבור המקצועי לאנשים מובילים בתעשייה הוא זכות  גדולה" אומר סרגיי וחותם: "במכללה פתחו לי צוהר לעולם חדש, עולם מסקרן ומאתגר, תוכנה וסייבר, חלומי להתחיל בעבודה בתחום זה עם תום לימודיי" אומר סרגיי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here