אלפי תיירים סיניים המגיעים לבקר בישראל, גילו בחודשים האחרונים את נהריה וכיום תוכלו להבחין בהם כמעט בכל שיטוט ברחובות העיר. מלון סי לייף ספא מיהר לנצל את ההזדמנות ועבר מתיחת פנים על מנת להתאים עצמו לקהל הסיני הרב המגיע לעיר.

*מליון סינים לא טועים- הגרסה הנהריינית*

הסינים כבשו את נהריה

אלפי תיירים סינים שוטפים לאורך השנה את ישראל, ועל פי רוב התרגלנו לראות אותם בחופי תל אביב, בירושלים ובטבריה.

בחודשים האחרונים, חל שינוי ביעדי הטיול עבור התייר הסיני המגיע לישראל, והם החלו שוטפים את נהריה- נהנים מחופיה הנפלאים, מהאוכל המקומי ומהאתרים הארכיאולוגיים באזור.

במטרה לנצל את ההזדמנות, וליהנות מזרם התיירים הסיני הבלתי פוסק, החליט מלון SEA LIFE בעיר להתאים את עצמו לקהל הסיני, דבר שמתבטא בהיבטים רבים של פעילות המלון.

כך, למשל, בעת ההגעה למלון נערכת קבלת פנים חמה בליווי תה מסורתי ומכתב אישי המברך את התייר הסיני על הגעתו למלון ומספק פרטים חשובים ורלוונטיים לשהייתו במקום. לצד זאת, השיק המלון את "הפינה הסינית" בארוחות הבוקר והערב במסעדת המלון, כאשר לצד המזנונים המגוונים העשירים הקיימים, נוספו המנות דייסת אורז, מרק עוף או רקות עם אטריות מאודות, לחמניות באן ואף קנקן תה מהביל.

גם בעיצוב המלון חלו שינויים, צבעי פרחים שונו בחדרים ובמסעדת המלון.

בנוסף שיבוצם בחדרים יעשה תוך כדי הקפדה לא לאכלס אותם בחדרים עם מספרים אשר מסלמים משהו שלילי ע"פ תרבותם.

האירוח המותאם לתייר הסיני השתנה גם בתוך הסוויטות עצמן, בהן ניתן למצוא כיום ערכת חליטות תה מגוונת, ערוצי טלוויזיה בשפה סינית, חלוקי מגבת ונעלי בד, ומוצרי טיפוח שונים בחדר הרחצה. בזמן שהייתם הקצר, האורחים הסיניים מקפידים לבקר גם בבריכה הפנימית בספא המלון, בחדרי הסאונה היבשה והרטובה ובחדר המלח הייחודי. רובם מקפידים להתפנק בעיסוי, המוענק להם במחיר הנחה.

בנוסף, ולא פחות חשוב, אתר המלון תורגם לסינית משום שהתייר הסיני מסתמך מאוד על המלצות חבריו למדינה וכך הוא מחליט איפה כדאי לטייל, מה חובה לראות והיכן ללון.

דודי בן גל, מנכ"ל מלון סי לייף ספא: אנו גאים להיות אחד ממקומות האירוח המבוקשים ביותר בארץ על ידי התיירות הסינית. מדובר בפלח תיירותי משמעותי ביותר עבור ישראל ואנחנו נהנים ללמוד ולהכיר לעומק את התרבות הסינית על מנת לאפשר לתיירים הרבים המגיעים אלינו ליהנות מנופש המותאם עבורם ברמה הגבוהה ביותר״.

אז מה בעצם מחפש התייר הסיני בישראל?  התייר הסיני מתעניין בהיסטוריה ובתרבות ורובם המכריע מתרכז בירושלים (81%) חלקם לא מוותר על תל אביב (71%) ומשם רבים ממהרים אל המקום הנמוך ביותר בעולם, ים המלח (56%) בשל סגולותיו המרפאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here