צילום המכללה

בטקס מרגש סיימו הסטודנטים המצטיינים בפרויקט 'היי טק פלוס' את קורס ההעשרה וההתמקצעות לו זכו חינם אין כסף בשיתוף בית התוכנה 'ציונט'. יצוין כי מתוך כלל משתתפי תוכנית המצטיינים נבחרו שלושה סטודנטים שבלטו מעל כולם בפרויקט הגמר, יוחנא פראג' , פיראס נעראנה ופאדי פרח.

הטקס התקיים בשיתוף סמנכ"ל טכנולוגיות בבית התוכנה ציונט  ומנהל תכנית המצטיינים במכללת נוף הגליל , אלון פליס.

את הטקס הנחתה רונית מדר שאמרה: " פרופסור פרימן דייסון , פיזיקאי ומתמטיקאי בריטי-אמריקאי כתב: " הטכנולוגיה היא מתנת  האל. אחרי מתנת החיים היא ככל הנראה המתנה הגדולה ביותר , היא אם הציוויליזציות, האומניות והמדעים".

היום זהו יום חגה של הטכנולוגיה המתקדמת, החדשנית, פורצת הדרך אשר ייתכן ובעוד שנה תיאסף למחסן הגרוטאות של היסטוריית עולם התוכנה הדינאמי, המתחדש בכל רגע נתון וההופך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

זכיתם, מצטייני מגמת התוכנה להיבחר לפרויקט היוקרה הייטק +, פרויקט לו שותפים עיריית נוף הגליל ובית התוכנה 'ציונט'.

בסדרת מפגשים מעשירה, מקצועית, מלמדת ,רכשתם כלים חדשים וייחודיים להמשך התפתחותכם המקצועית בעולם התוכנה , כלים אשר יהיו לכם כמפלסי דרך להתקדמותכם המקצועית . לפרויקט מצליח זה אבות אשר עמלו רבות להצלחתו. בראש מרכז מגמת תוכנה מר רון להב , אשר זכה לברכתה, תמיכה ועידודה של מנכ"לית המכללה הגב' מרב ששון אמויאל.

הצוות המקצועי מבית התוכנה 'ציונט'  וכמובן , אתם, סטודנטים יקרים, אשר מסיימים את המחזור הראשון של פרויקט חשוב זה."

בטקס נשאה דברים מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל , אשר הייתה הרוח הדוחפת להצלחת פרויקט ראשוני וייחודי זה.

"זאת לא עוד תוכנית , אמרה מרב ששון אמויאל, זאת תוכנית המהווה מודל במכללה לתוכניות מצטיינים המשלבות השכלה לצד תעסוקה ושיתופי פעולה עם המעסיקים. במכללה הגברנו את כלל נושאי המצוינות וההצטיינות זהו המחזור הראשון המסיים בהצלחה רבה ומשמעותית את פרויקט המצוינות הזה. "

כזכור תהליך הקבלה לפרויקט היה ארוך ומאתגר ,רק סטודנטים מצטיינים שעמדו בדרישות הסף החלו את התהליך. בתום הטקס קיבלו הסטודנטים תעודה מכובדת. בטקס השתתף גם היועץ הבכיר ממה"ט ,מר וילאם פרג'ון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here