שולחן שוק בצפון
קרדיט: www.home-food.co.il

אירוע החתונה מורכב לרוב מקבלת פנים המלווה באוכל בתחילתו, טקס החתונה, ארוחה מרכזית, ריקודים ואז קינוחים. אחרי שלב הקינוחים, לרוב המוזמנים המבוגרים יותר עוזבים את האירוע, ואילו האורחים הצעירים ממשיכים לרקוד ולחגוג עד השעות הקטנות של הלילה. השילוב בין האלכוהול, הריקודים והשעות יוצרים רעב אצל האורחים ולכן, במרבית האירוע מוציאים שולחן קטן יותר עם אוכל לילי לטובת החוגגים- המבורגרים, סלטים ועוד. שולחן שוק המציע מבחר של בשרים, סלטים ורטבים יכול להתאים לשלב זה  ומעורר התלהבות בקרב הרוקדים. שולחן שוק בצפון יתאים לאירועי חתונה המתרחשים אולמות בצפון ויספק את רעבם ואת הצורך של החוגגים באוכל טעים ומנחם.

מאכלי הבית הוא עסק בעל ניסיון של מעל 20 שנה המתמחה במתן שירותי קייטרינג, בבישול ביתי וטעים, לאירועים עסקיים ופרטיים.  עסק מספק חוויה קולינרית איכותית, טעימה שתשמח כל לקוח וכל אורח.

אירועי קיץ

כשהקיץ מגיע, אתו גם השמש וגם מבחר האירועים בחוף הים. מסיבת רווקות, מסיבת יום הולדת ואפילו אירועי חברה. באירועים בחוף הים, האורחים יכולים להתרחץ בים, להשתזף על החול החם והנעים, לשחק בכדור או במטקות. השילוב בין הפעילות הפיזית לשמש החמה מעורר רעב ולכן שולחן שוק עם מבחר בשרים, סלטים ורטבים מפנקים יתאים לאורחים הרעבים. שולחן כזה יהיה שיחת היום ויפנק את האורחים הרעבים. אחראים על ארגון אירוע בצפון יכולים להזמין שולחן שוק בצפון מקייטרינג מקצועי שיגיע טרי, חם, איכותי וטעים אל המקום.

יום הולדת לילדים

מסיבת יום הולדת לילדים היא חוויה כיפית עבורם אך לא תמיד להורים שנאלצים לארגן את כל הפרטים הקטנים- לחשוב על מקום ואולי גם להזמין אותו, למצוא הפעלה או להכין אחת, לארגן קישוטים ולערוך רשימת מוזמנים. לכל זה, צריך להוסיף את שולחן האוכל שיוגש במהלך המסיבה, אחרי כל הוצאת המרץ במהלך החגיגות. הורים רבים בוחרים, מלבד החטיפים שמוגשים במהלך הערב, להזמין מגשי פיצה- הפתרון המהיר והפשוט מכולם. אך בשנים האחרון רמת הארגון עולה והורים נדרשים ליצירתיות גם בתחום המזון. שולחן שוק המציע בשרים וסלטים הוא בחירה המתאימה בדיוק עבור החגיגה- המבורגר, עראיס בפיתה שניתן לקחת ושניצל ייחודי מאפשרים לילדים גם לקחת איתם את האוכל ולהסתובב. ימי הולדת בצפון יכולים להזמין קייטרינג המספק שולחן שוק בצפון ולהפתיע את הילדים במשהו טעים וייחודי.

מאכלי הבית הוא עסק המתמחה במתן שירותי קייטרינג למגוון של אירועים, קטנים או גדולים, פרטיים או עסקיים. מאכלי הבית בעל ניסיון של למעלה מ- 20 שנה המספק אוכל טעים, איכותי וכשר בהתאם לצרכי הלקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here