כיתוב תמונה: השר אוחנה, סגן השר יברקן , דללין והמנהל האישי אורי ביו עם הספר " כוח עננים" צילום: דימה

" זהו ספר חשוב ומרגש במיוחד"

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה וסגן השר גדי יברקן אירחו בלשכת השר את דללין דסטאו , תושב עפולה אשר בהשראת סיפורו כתב הסופר והמחנך עמנואל בן סבו את ספר הילדים " כוח העננים" אשר עורר התרגשות רבה. השר אוחנה הביע התפעלותו מסיפורו האישי של דללין אשר כנגד כל הסיכויים כבש שוב ושוב פסגות  חדשות . סגן השר יברקן: "זהו סוג של גבורה חדשה , גבורת הילד היתום והנחוש"

צאתו לאור של ספר הילדים המרגש "כוח העננים" שכתב הסופר והמחנך עמנואל בן סבו ויצא לאור בהוצאת ספרי האיכות "עכשיו אפשר" גרם להתעניינות רבה בקרב משפיעים רבים בחברה הישראלית.

אורי ביו , מנהלו האישי של דללין דסטאו  והרוח החיה בהפקת הספר בהשראת סיפור חיו של דללין  הגיע עם דללין דסטאו לפגישה מיוחדת במינה עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה וסגנו , גדי יברקן .

"לדללין יש קשר נהדר עם משטרת ישראל אליה הוזמן מספר פעמים להרצות על הרוח הגדולה , הנחישות וההעזה , אומר ביו ומוסיף , השר והסגן היו מקסימים הם קיבלו את דללין בשמחה ובהתרגשות עצומה. הסיפור נגע בהם ממש".

השר אוחנה שלא יכול היה להתאפק התחיל לקרא את הספר במהלך המפגש ולא עצר עד תומו." זהו ספר מעורר השראה ומרגש מאוד , כתוב באופן שלא מאפשר הפסקה". סגן השר גדי יברקן אמר במפגש: "זהו סוג של גבורה חדשה , גבורת הילד היתום והנחוש".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here