צילום אלבום פרטי

"רק כשהתחלתי ללמוד במכללה הבנתי את האיכויות והיתרונות שלה על מכללות אחרות" אומרת רעות ישינסקי, בת נוף הגליל, אשר החליטה לאחר שנה וחצי של לימודים באוניברסיטה הפתוחה להצטרף ללימודים במגמת הנדסת תעשייה וניהול ומודה לאל על ההחלטה ששינתה את מסלול חייה. "היום אני אמנם מנהלת משרד תיווך משפחתי ולא עובדת בתחום הלימודים באופן ישיר אך את כל יסודות הניהול למדתי מכללה במסגרת לימודיי והם המתנה הטובה ביותר לה יכולתי לקוות" אומרת רעות. 

רעות ישינסקי בכלל חלמה לאחר השירות הצבאי בחיל הלוגיסטיקה, ללמוד שמאות מקרקעין. הבחורה שנולדה בנוף הגליל, למדה בבית הספר 'כסולות', בתיכון 'אלון', ידעה שמסלול חייה לאחר הצבא ברור, לימודים באוניברסיטה הפתוחה. 

"לאחר שנה וחצי ל לימודים באוניברסיטה הפתוחה ובמכללה יוקרתית במרכז הארץ, לא כל כך מצאתי את עצמי, לא אהבתי את הלימודים שם, משתפת רעות ומספרת על אהבתה הגדולה למתמטיקה, אמא הציעה לי לעבור ללמוד קרוב לבית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. אחרי ברור החלטתי ללמוד מקצוע שמשלב בתוכו מתמטיקה שאני כל כך אוהבת. אומרת רעות וכממתיקת סוד מביך משהו מוסיפה,  אני חייבת לומר שהמכללה נראתה לי מבחוץ ממש קטנה ולא כל כך מזמינה. אמא הציעה ואני הסכמתי לבדוק, מחייכת רעות וההתלהבות בקולה נשמעת פתע כל כך בטוחה, ברגע שנכנסתי למכללה הרגשתי וייב חיובי, משהו אחר, רוח חמה, נעימה, אכפתית. התאהבתי במכללה ובמקצוע מהרגע הראשון." רעות ישינסקי סיימה לפני כשנה את לימודיה וקיבלה את הדיפלומה החשקת כבוגרת הנדסת תעשייה וניהול. בשנה הראשונה ללימודיה אף זכתה בתעודת הצטיינות.

"אנשים לא מבינים כמה שהמכללה מיוחדת, הייתי במכללה גדולה מאוד והלכתי לאיבוד, משתפת רעות ומוסיפה, במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מצאתי צוות נפלא, מסור, מקצועי, לפעמים זה היה קצת מביך, המרצים רצו יותר מהסטודנטים בהצלחתם. כיום אני עובדת בעסק המשפחתי במשרד תיווך הדירות, את האוצרות, המתנות והכלים הניהוליים שלמדתי במגמת תעשייה וניהול אני מיישמת בהצלחה רבה בתפקידי כמנהלת המשרד. מאז שרגליי דרכו על מפתן המכללה אני השגרירה של המכללה בקרב חברותיי, מציעה להן להיכנס למכללה ולגלות עולם קסום עם אנשים נפלאים השואפים שתצליח". מסכמת רעות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here