ובתפקיד המורה: מהנדס העיר הוותיק
קרדיט צילום: עיריית עפולה

במגמת האדריכלות של בית הספר התיכון "אורט בן גוריון" עפולה ביקשו ללמוד על תפקידי הועדה לתכנון ובניה ועל המרקם העירוני ומי שהתנדב להרצות לתלמידים הוא מהנדס העיר ישראל קנטור.

ובתפקיד המורה: מהנדס העיר הוותיק
קרדיט צילום: עיריית עפולה

תלמידי מגמת האדריכלות החדשה בבית הספר התיכון "אורט בן גוריון" בעפולה ביקשו להעביר לתלמידים שעתידים להפוך לאדריכלים את תפקידי הועדה לתכנון ובניה, המרקם העירוני והתפתחות העיר עפולה ומי שהתנדב להעביר את ההרצאה לתלמידים היה לא אחר מאשר מהנדס עיריית עפולה והוועדה לתכנון ובנייה ב-15 השנים האחרונות, ישראל קנטור שאירח את התלמידים במשרדי הוועדה והפך למורה ליום אחד.

במהלך ההרצאה שעסקה בנושא תפקידי הועדה לתכנון ובניה, המרקם העירוני והתפתחות העיר עפולה ברמת תכנון, הנדסה ובינוי וכן למכלול השיקולים אותם יש להביא בחשבון בתכנון עירוני מורכב וארוך שנים", סיפר קנטור לתלמידים על פעילות הועדה העירונית ונתן סקירה בנושא הועדות בדרג המחוזי והארצי, התכנון העירוני והשינוי האדיר שעוברת העיר עפולה. לאחר ההרצאה שאלו התלמידים על תכניות המתאר וההתפתחות העירונית בסביבת בית הספר ובהקשר התחבורתי הארצי.

ראשי המגמה גדי ליגטי ואורית גלילי ליבוביץ ציינו כי המפגשים של תלמידי המגמה עם גורמים מקצועיים הפועלים בתחום התכנון והבניה, יוצרים למידה חווייתית מעודכנת המובילה ללמידה משמעותית. מנהלת בית הספר איריס קרל וראשי המגמה הודו לקנטור ובמכתב התודה ציינו כי המפגשים עם אנשי מקצוע מהווים חלק מתפיסת החינוך של בית הספר הסבור כי הוראה מוחשית ויישומית, המשלבת דרכי הוראה מגוונות יוצרת למידה מעמיקה ומשמעותית. בסיום המכתב הודתה המנהלת לקנטור וצוות הוועדה על האירוח החם והמחכים.

ובתפקיד המורה: מהנדס העיר הוותיק
קרדיט צילום: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here