קרדיט תמונות: חטיבת בני המושבים

למעלה מ- 150 מושבים בכל רחבי המדינה לקחו חלק בפעילות המשותפת של תנועת המושבים, חטיבת בני המושבים וקק״ל לרגל חג ט״ו בשבט – מבצע שורשים! החניכים חגגו את החג בנטיעות עצים ובהוקרה לחקלאי המושב בסימן מאה שנה להקמת מושב העובדים הראשון.

במסגרת האירוע, אשר התקיים תחת הנחיות משרד הבריאות, כל מושב שנרשם קיבל שתילי עצים מקק״ל אותם שתל במושב, שלט ענק של תמיכה בחקלאים ומגן הוקרה מזכוכית אותו העניקו לחקלאי נבחר במושב.

קרדיט תמונות: חטיבת בני המושבים

מזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח סיפר: ״חג ט"ו בשבט, חג הנטיעות, מסמל את חשיבות החקלאות ותחיית היישוב בארץ ישראל. אני מודה לכ-150 מושבים שלוקחים חלק בפעילות המשותפת לנטיעות בט״ו בשבט״.

מנהלת חטיבת בני המושבים בנוער העובד והלומד, עידית תדהר: "התרגשנו להוציא את המבצע בשנית, והפעם עם הצטרפות של המוני ישובים חדשים. חשוב לנו לעמוד מאוחדים, במיוחד בתקופה הזו, מאחורי חקלאי ישראל – שאחראים על ביטחון המזון של המדינה. גם בזמן הסגר, התנועה לא עוצרת ומתאימה את עצמה להנחיות. אנחנו מציינים ביחד בהתרגשות רבה 100 שנים להקמת המושב – עם המבט קדימה".

קרדיט תמונות: חטיבת בני המושבים

עדן זגורסקי, רכזת ההדרכה במועצה האזורית חוף הכרמל סיפרה ש"היה לנו משמעותי מאוד להוציא את החניכים מהבית, לחבר אותם למדריכים בהתאם להנחיות ולצאת קצת אל הטבע ולהרגיש את האדמה. נטענו מאות שתילים ברחבי המועצה, פגשנו חקלאים מדהימים והבענו את ההערכה המדהימה שלנו כלפיהם וכלפי המעשה הציוני החשוב של חיזוק החקלאות הישראלית – במיוחד עכשיו. אנחנו עם הפנים קדימה ומתרגשים לקראת פורים ופסח. הסגר מאחורינו וההתרגשות רבה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here