צילום- באדיבות המכללה

לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה קיימה יום פתוח בתחומי הקמפוס, ולא באופן מקוון. בכירי המכללה – הנשיא, פרופ' אריה מהרשק; המשנה לנשיא, פרופ' שרית סיון ודקנית הסטודנטים, ד"ר אורנה מילר – פתחו את היום באודיטוריום המכללה ומול אולם מלא סיפקו למתעניינים סקירה כללית על חזון המכללה, על הקשר המתהדק שלה עם התעשייה, על תוכניות הלימוד וההכשרה ל"מנהיגות הנדסית", על שרותי הדיקנט ועל הערך המוסף בשיטות הלימוד ובארגז הכלים שהם צפויים למלא במהלך לימודיהם.

בחלק השני של היום התקיימו מפגשים בין המתעניינים לראשי מחלקות ואנשי הסגל האקדמי, וניתן להם מידע מפורט יותר על אודות תוכניות הלימוד והדרישות האקדמיות הספציפיות. כמו כן, התקיימו מפגשים אישיים עם יועצים אקדמיים, שהרחיבו הן על תנאי הרישום והקבלה ללימודים והן על מגוון השירותים המוצעים במכללה לרווחת הסטודנט, כגון אפשרות המגורים במעונות, מלגות הסיוע, חונכות אישית, מתן מענה ללוקים בלקויות למידה, האפשרויות העתידיות לפיתוח קריירה ועוד. כמו כן, התקיימו סיורים מודרכים ברחבי הקמפוס והמתעניינים התרשמו מחזותו הירוקה והמטופחת, ממעבדות המחקר המתקדמות, מכיתות הלימוד, ממתקני הספורט,  ועוד.

צילום- באדיבות המכללה

יצויין כי לרשות המועמדים העמידה המכללה מתחם מיוחד באתר האינטרנט שלה, ובו סרטוני וידאו ומידע כתוב רב על מגוון התוכניות והשירותים שמוצעים לסטודנטים ולרווחתם.

לפרטים נוספים: מרכז המידע  9099* או באתר המכללה- https://w3.braude.ac.il/

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here