קרדיט - דוברת מחוז צפון

יו"ר דירקטוריון כללית, האלוף (במיל') יוחנן לוקר, סייר במרפאות בית שאן בליווי מנהל מחוז צפון בכללית, ד"ר מרדכי דיין.

במהלך הביקור הציג מנהל המחוז את השירותים הרפואיים הניתנים ואת הרחבות השירותים שבוצעו ברחבי המחוז בדגש על ההרחבות שבוצעו במרפאות העיר בית שאן.

לאחרונה, הסתיים השיפוץ והבינוי של מרכז בריאות האישה, בניהולו של ד"ר אילן ירום, והמרכז הופרד משאר המחלקות ליצירת אווירה אינטימית, אזור ההמתנה הורחב, נוספו חדרי בדיקות ונרכש ציוד חדש.

מכון הרנטגן עבר שדרוג ומכשיר צילום רנטגן חדש ומתקדם, בטכנולוגיית DR, עם כמות קרינה מזערית.

המרכז לבריאות הילד, המנוהל על ידי ד"ר תומר ליפשיץ מאיר, צויד במכשיר הפוקוס (POCUS),  מכשיר אולטרסאונד נייד, המאפשר הדמיית אולטרסאונד בזמן אמת של איברים פנימיים כגון הלב, הריאות, כליות ודרכי השתן, מפרקים ועוד ומאפשר תמונה מדויקת ומפורטת של מצב המטופל.

במהלך הסיור, הגיע ראש העיר, ז'קי  לוי, אשר ציין שהוא רואה חשיבות גדולה בביקורים וסיורים מסוג זה של יו"ר והנהלת דירקטוריון הכללית, יחד עם הנהלת המחוז. "אין טוב ממראה עיניים ומפגש עם תושבים ועובדים כדי ללמוד על הצרכים של תושבי בית שאן והסביבה שמקבלים כאן שירות ואני בטוח שנמשיך לראות בשנים הקרובות שדרוג נוסף של השירותים והמערך הטיפולי החל מהגיל הרך ועד לגיל השלישי".

"אנו נותנים שירות רפואי מתקדם ומוביל לתושבי בית שאן והסביבה והציבור מעריך את הטיפול האיכותי והמקצועי שאנו מעניקים. אנו ממשיכים להשקיע ולהרחיב את השירותים לטובת המטופלים שלנו" אמר ד"ר דיין, מנהל המחוז.

בתום הסיור סיכם יו"ר הדירקטוריון, ואמר שהוא התרשם מהמקצועיות, השירותים הרחבים, מסירות הצוותים, מהמבנים והציוד החדיש. "פגשתי עובדים ומנהלים יקרים, אשר מלאים שאפתנות שעושים עבודת קודש. שוחחתי עם מטופלים והתפעלתי מההשקעה וממתן השירות איכותי והמקצועי שהם מקבלים. במחוז צפון מובילות באיכות רפואית ובשירות זו דרך חיים ואני גאה ומברך על כך".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here