קרדיט: pixabay

חניונים הם מאותם אזורים אשר מקבלים פחות תשומת לב מחלקים אחרים במבנה כמו קניון, מלון או בניין מגורים. עם זאת, כדי לא לפגוע באיכות השהייה במקום, חשוב גם לשמור עליו. ציפוי אפוקסי לחניונים הוא חומר המספק למשטח החניון (שלרוב עשוי בטון) שכבת הגנה ואיטום וימנע את שחיקתו. אם אתם כמנהלי תחזוקה במפעל או קניון רואים שחריקת הגלגלים במקום מחמירה, זה הזמן לפנות לחברה מקצועית שתיישם אצלכם ציפוי אפוקסי לחניונים. חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש מתמחה בין היתר גם בכך ותשפר את מצב החניון באופן משמעותי.

 

למה חשוב למרוח ציפוי אפוקסי לחניונים?

חניונים הם אזורים הנתונים ללחצים ועומסים רבים. חניון תת קרקעי נתון לחדירת רטיבות ולחות למשטח או לריצוף מן הקרקע או בחלחול דרך הקירות או התקרה, מה שישחק אותו עם הזמן. מעבר לכך, הגלגלים הנעים על פני המשטח גורסים אותו ושוחקים אותו עם הזמן, ותחשבו כמה גלגלים כאלה נעים על פני שטח החניון ביום אחד… ציפוי אפוקסי לחניונים מגן לא רק מפני תנועת כלי הרכב אלא גם מהחומרים החזקים והמזיקים שישנם ברכבים כמו דלקים ושמנים. שמן עלול להישפך ולהיספג במשטח (במיוחד בבטון) ולגרום לו נזק. אפילו אדי דלק ושמן יגרמו נזק מצטבר. לכן, ציפוי אפוקסי לחניונים הוא הכרחי ממש כדי לשמור עליהם במצב טוב, אסתטי וגם בטיחותי.

ציפוי אפוקסי לחניונים ובכלל הוא חומר שפתר הרבה מאוד בעיות הקשורות לעמידות משטחים, ריצוף וחיפוי. החומר הוא עמיד מאוד בפני מגוון עומסים: משקל, כולל במצב דינמי של תנועה, חום, רטיבות, קרני שמש ישירות, ואפילו חשמל. יישום ציפוי מאפוקסי לחניונים הוא פשוט יחסית בגלל תכונת החומר להתפלס (להתפרש על פני השטח באופן אחיד) כמעט ללא התערבות (אך עדיין כמובן שצריך יד מקצועית להצלחת התהליך והחזקתו לאורך זמן). מריחת הציפוי לא יקרה ויש לה גם יתרון אסתטי בגלל מגוון הצבעים (שמשמעותי עם ציפוי אפוקסי לחניונים בגלל צורך בסימון חניות, כיוון נסיעה ועוד), וגימור לבחירה: מט, מבריק או חצי מבריק. רוצים לשפר את מצב החניון בקניון, בחברה או אפילו בבניין בו אתם גרים? חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש תבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר שגם תחזיק שנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here