כל העיר דגלים דגלים

עיריית נצרת עילית הפיקה לכבוד עצמאות 70 אלפי דגלים הנושאים את סמל העיר ומחולקים לתושבים

 

נצרת עילית, העיר שהוקמה על פי חזונו של דוד בן גוריון, חוגגת עצמאות 70 למדינה בסימן העלייה והגשמת החזון. "אין עוד עיר שמגלמת בתוכה את ערכי הציונות כמו נצרת עילית" אומר ראש העיר רונן פלוט "העיר מגשימה את החזון הציוני מיום היווסדה וכל אבן דרך בחייה קשור בערכי ההתיישבות ואהבת הארץ".

נצרת עילית התלבשה באופן חגיגי לקראת העצמאות שבעים כבר לפני חג הפסח. כל הרחובות קושטו בדגלי הלאום והעיר ועל בניין העירייה הוצבו שלטי ענק מוארים. ראש העיר רונן פלוט פרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה בה הוא נראה תולה דגל ענק על מרפסת ביתו ומנכלי"ת העירייה חוה בכר קראה לתושבים להשתתף בתחרות חגיגית ונושאת פרסים – הבית המדוגלל של העיר. "התושבים מוזמנים לקשט את בתיהם בדגלים ובסמלי העצמאות, וועדה מטעם העירייה תסייר בשבוע הקרוב בשכונות ותחליט על שלושת הבתים שיזכו בפרסים". הסבירה בכר וציינה כי התחרות הינה פרי יוזמה של ראש העיר רונן פלוט על מנת להעצים את אווירת החג .

גם אירועי יום העצמאות השנה בנצרת עילית יהיו מושקעים במיוחד. על הבמה המרכזית יופיע הזמר עומר אדם ולצידו אומנים תושבי העיר .בנוסף,נצרת עילית נחרה לשיר "הללו-יה" בשידור חי יחד עם קהילות נוספות מרחבי תבל, במיזם שילווה את חגיגות יום העצמאות ויושר בו זמנית גם ממתחם החגיגות באצטדיון גרין. . להעצמת היוזמה, העירייה תחלק אלפי דגלוני הלאום בכניסות למתחם החגיגות ביום העצמאות. היום (יום שישי) העירייה תקיים את טקס העצמאות המסורתי של גני הילדים ובמהלכו יוזמנו גם חיילי צה"ל תושבי העיר ובתוכם שני מקבלי אות מצטיין הנשיא : סמל דניאל גוטקין ורב"ט מייקל יירמנקו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here