קרדיט CANVA

אף אחד או אחת מאתנו לא רוצים להגיע למצב הזה בו אנחנו עלולים להיות מואשמים בעבירות תעבורה. עם זאת,  הדבר יכול לקרות לכל אחד, גם לנהגים הנחשבים לזהירים בד"כ. לעיתים העבירה לכאורה אינה מתרחשת באשמתו של הנהג או שאפילו אבחון העבירה אינו נכון, למשל כאשר מצלמות המהירות מאבחנות מהירות מופרזת שלא בצדק. בכל מקרה בו אנו נאשמים בעבירות תנועה הדבר רחוק מלהיות נעים ועלול לשבש את שגרת החיים. בדיוק לשם כך חשוב שתמיד יהיה לנו מספר טלפון של עו"ד תעבורה מקצועי. חייגו 04-6001866

חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

עורך דין לתעבורה הוא בראש ובראשונה האוזן הקשבת והמקום הבטוח של הלקוח. הלקוחות מגיעים פעמים רבות כשהם נסערים, לא רגועים ובטוחים שזהו, הכל נסגר עליהם והאישום הנוראי של עבירת התעבורה הולך להרוס להם את החיים. לא תמיד זאת הסיטואציה.

חשוב שתהיו כנים ובשקיפות מלאה מול עורך הדין שלכם על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות טובות במשפט המתנהל מולכם.

כאשר בוחרים את עורך הדין יש לשים לב לדברים הבאים:

  • הסמכה

וודאו שעורך הדין ששכרתם עוסק בתחום שאתם זקוקים לו. אם העבירה בה אתם נאשמים היא נהיגה בשכרות, חשוב לבחור עורך דין שהוא בעל ניסיון רב בטיפול בעבירה זו. התוצאה של טיפול בתיק ע"י עורך דין נהיגה בשכרות מנוסה יכולה להיות הקלה בסעיף האישום מנהיגה בשכרות לנהיגה תחת השפעת אלכוהול הנחשבת קלה יותר. כך יש לבדוק בהתאם לסוג העבירה.

  • קבלו המלצות

כל איש מקצוע שאתם שוכרים את השירות שלו רצוי שתעשו זאת לאחר קבלת המלצות, חוות דעת וביקורות. שוחחו גם עם לקוחות קודמים שאלו לגבי מקצועיות עורך הדין, אך גם יחסי אנוש מעולים, הגינות ושקיפות הם חלק בלתי נפרד מהשירות החשוב.

  • תחושה נוחה

כאשר יש לכם כימיה טובה עם עורך הדין, חיבור איכותי וקשר טוב, כמעט כל תהליך משפטי יצליח. תנו לכך מקום. הבנה, סבלנות, הקשבה וכבוד הדדי יביאו לניצחון אמיתי.

על מה מענישים בתעבורה?

רוב כתבי האישום בגין עבירות תעבורה מוגשים על תאונות הדרכים וגם כאשר מעבר לעבירת התנועה התנהגות הנהג חמורה כמו  סירוב לבדיקות שכרות אם הנהג התבקש לבצע אותה.

העונשים בגין עבירות תנועה יכולים להיות פסילה של רישיון על תנאי עד פסילה של רישיון ארוך טווח, קנסות כספיים כבדים,  או נקודות. הכל בהתאם לחומרת העבירה. לכן, ההגנה המשפטית בתחום צריכה לכלול ידע רב בדיני תעבורה, כולל הכרת פסיקות המהוות תקדימים משפטיים, וניסיון רב.

משרדו של עורך הדין זיאד זועבי עוסק מעל 20 שנה בתחום התעבורה. למשרד ניסיון וותק והבנה עמוקה בתיקים מורכבים ובתיקים פשוטים. המשרד מאמין במצוינות ותוך כך מעניק שירות אדיב, מקצועי וסבלני. מוזמנים ליצור קשר 04-6001866

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here