קרדיט צילום יוניסטרים

חניכי שנה ב' של מרכז יוניסטרים כנרת ע"ש בוב ויינר נפגשו עם רני אידלר מנכ"ל תאגיד המחזור תמיר ביחד עם רועי ניקלאס מנכ"ל PLAY IT GLOBAL, בוגר בית ספר בית ירח ואחד מהמנטורים העסקיים המלווה את בני הנוער של המרכז במסגרת התוכנית השנתית.

בפגישה שמעו בני הנוער ממנכ"ל התאגיד כיצד בונים תשתית כלכלית בתחום המיחזור וכיצד עובדת אופרציית המחזור, חשבו יחד איך לקדם את המיזם אותו מפתחים הצעירים אל השלב הבא וקיבלו עצות חשובות לשיתופי פעולה עתידיים והמשך התהליך. לדברי מנהלת יוניסטרים כנרת יובל שלום, הפגישה היתה מצוינת וכבר בקרוב צפויים הצעירים לצאת לפגישות נוספות עם בכירי העולם העסקי.

קרדיט צילום יוניסטרים

מרכז יוניסטרים כנרת ע"ש בוב ויינר אשר נחנך בתחילת השנה מאפשר לבנות ובני נוער מסביבת עמק הירדן להשתתף בתכנית היזמות הרב שנתית של יוניסטרים הכוללת למידה על עולם העסקים והיזמות, פיננסים, טכנולוגיה, מנהיגות ויזמות חברתית ואנגלית עסקית. במסגרת תכנית יוניסטרים, בני הנוער מקימים ומנהלים חברת סטארט אפ על כל שלביה – החל מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים, ייצור פיתוח עסקי, שיווק ומכירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here