קרדיט Canva

תחום הפלילים נחשב לתחום הבעייתי ביותר גם מבחינה תדמיתית משום שהוא מתקשר אוטומטית לעולם הפשע הרציני יותר. לכן, כאשר אדם רגיל מן היישוב נקלע לסיטואציה שבה הוא מואשם בפלילים או כשהוא מבין שיש לזה השלכות בצורת רישום פלילי והרשעה, הוא חייב להתחיל להפנים את מלוא המשמעות של זה על עתידו. לא פונים לעורכי דין בתחומים אזרחיים כשמסתבכים במצב כזה אלא לעזרת משרד עורכי דין פלילי שיש לו ניסיון וידע והיכרויות רלוונטיות כדי להיחלץ מהבעיה. מלבד ייצוג משפטי מול רשויות האכיפה כמו המשטרה והפרקליטות, עורך הדין יעשה הכל כדי למנוע מכם לעמוד למשפט, לצאת ללא הרשעה ורישום פלילי כאשר זה אפשרי וגם לחלץ אתכם ממעצר שנלווה למקרים כאלה. התחום הפלילי נושא בחובו הרבה צעדים לא נעימים כמו מעצרים והגבלות ולכן חשוב לפנות לעורך דין כמה שיותר מוקדם על מנת לטפל בכך לפני שזה מידרדר עוד. עו"ד בנימין מלכא הוא בעל ניסיון וידע בתחום הפלילי והוא מסייע ללקוחותיו כבר שנים רבות בכל מה שנדרש בתחום.

להיזהר ממעצר ומחקירה

האינטרס של המשטרה הוא להציג הצלחות ולעצור אנשים על מנת לטעון שיש בידיה חשודים ויש לה את האשמים בפשע. לכן, לא משנה מהי מידת המעורבות שלכם בפרשה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מובלים מחקירה שנראית לכם פשוטה ותמימה לאולם המעצרים בבית המשפט, ומשם למעצר. במקרים חמורים במיוחד המשטרה תעשה הכל כדי לקבל מבית המשפט מעצר עד תום ההליכים, מה שאומר שגם המשפט יתנהל כשאתם עצורים. זה קורה במקרים שבהם נשקפת סכנה מצד החשוד או הנאשם לכך שימשיך לפעול ולשבש את החקירה או לבצע פשעים נוספים. יש צורך בעורך דין שבאמת יכול לשכנע את בית המשפט שיש חלופות טובות ונכונות יותר כדי לשחרר אתכם ממעצר כזה.

גם בצבא צריך להיזהר

תרבות הפנאי בישראל מערבת לא פעם שימוש בחומרים אסורים בהזדמנויות שונות כמו בילויים ומסיבות, וגם צעירים שמשרתים בצבא לא נמנעים מכך. התוצאה קשה של זה יכולה להיות חקירת מצח סמים שתתפוס אתכם ברגעים הכי מפתיעים ולהשליך קשות על העתיד שלכם. הצבא רואה בחומרה כל שימוש בסמים ולכן לא יקל על מי שחשוד בשימוש בסמים. במקרים של העמדה לדין ההרשעה בפלילים נמשכת לתוך החיים האזרחיים והיא לא פחות חמורה מהרשעה שלכם כאזרחים. היא מונעת מכם תפקידים מסוימים וחייבים לטפל בה מיד. משרד עו"ד בנימין מלכא מטפל במקרים של חיילים שמעורבים בפלילים כבר שנים רבות, כדי לתת להם את הסיוע הנדרש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here