קייטרינג בצפון כשר
קרדיט: catering-ky.com

החופש הגודל וחודשי הקיץ הם זמן בו הורים רבים שולחים את ילדיהם אל קייטנות, אשר מספקות להם מסגרת. הקייטנות כוללות פעילויות מהנות וחינוכיות לצד היכרות עם ילדים בגילם ורכישת חברים חדשים. בנוסף לכך, מסגרת הקייטנה מאפשרת להורים שקט במהלך שעות היום, מתוך הידיעה כי קיים גורם מקצועי אשר מטפל בהם בזמן השהות של ההורים בעבודה. מלבד הפעילויות, צוות הקייטנה מספק עבורם גם אוכל במהלך שעות הקייטנה. לאור כמות הילדים הרבה והצורך בהתאמה של האוכל אל הילדים, קייטרינג בצפון כשר הוא בחירה אידיאלית, המאפשרת גם לילדים אשר מגיעים מבית מסורתי או שומר כשרות להנות מהאוכל.

פרנג'י שירותי קייטרינג היא חברה בתחום המזון, המספקת ארוחות חמות, מזינות, בריאות וטעימות למגוון לקוחות בתחום הצפון. החברה פועלת באישור משרד הבריאות, בשיטת בשל הגש.

אוכל בריא לאוכלוסיות שונות

קיימים בארץ מוסדות רבים אשר מטפלים באנשים. מוסדות אלו,  מספקים מענה לשהותם של אנשים ומספקים להם פעילויות שונות המותאמות לסוג המוסד והאוכלוסייה השוהה בו, צוות מקצועי מומחה בתחומו וגם מספקים מזון לאורך כל זמן השהות שלהם במוסד. מוסדות אלו, כמו בתי אבות, גנים, בתי ספר, צהרונים ואפילו קייטנות נותנים מעטפת מקצועית עבור אוכלוסיות עצמאיות פחות ולכן, יש חשיבות רבה בין היתר גם לאיכות המזון המוגש להם כך שיהיה בריא, טעים, מזין ואיכותי. מסיבה זו, מוסדות רבים אלו עושים שימוש בחברות קייטרינג למוסדות אשר מספקות ארוחות המתאימות לכמות רבה של אנשים תוך שמירה על הערכים התזונתיים והאיכות של המזון.

עובדים בריאים ומרוצים

במפעלים עובדים אנשי צוות רבים הפועלים בפסי הייצור, בתחזוקת המקום,  בהנהלה, בבקרה ועוד תפקידים התומכים בפעילות המפעל. עובדים אלו עובדים באופן יום יומי על מנת לספק את התוצרים הטובים ביותר היוצאים מפסי הייצור של המפעל. על מנת שעובדים יוכלו לבצע את עבודתם בצורה טובה, עליהם לקבל אנרגיה במהלך היומית המגיעה מאוכל ומארוחות מזינות וטובות. בעלי מפעלים אשר מעוניינים בעובדים מרוצים, אנרגטיים ובריאים פועלים להספקת מזון ואוכל לעובדיהם, כך שהם יוכלו להתרכז בעשייה. כיצד הם עושים זאת? בעלי המפעלים נעזרים בשירות קייטרינג למפעלים אשר יכול לספק כמויות אוכל גדולות באיכות גבוהה.

פרנג'י שירותי קייטרינג היא חברת קייטרינג המציעה את שירותיה ללקוחות פרטיים, מוסדות חינוך, עמותות, מועצות מקומיות באזור הצפון. החברה מספקת אוכל מזין, בריא, איכותי וטעים ופועלת באישור משרד הבריאות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here