צילום: דוברות המשטרה ואיגוד ערים כנרת

בשורה גדולה לתושבי עמק הירדן ולרוחצים בכינרת: בסוף השבוע האחרון נחנכה נקודת משטרה חדשה השייכת לתחנת טבריה – נקודת האגם.

מדובר בנקודה חדשה אותה יאיישו שוטרי תחנת טבריה ותהיה אחראית על טיפול באירועים המתרחשים בחופי הכינרת וסביבתם. התחנה החדשה, שנמצאת בצמוד לצומת צמח, תיתן מענה מהיר וקרוב יותר לתושבי האזור וכן לכל הנופשים בחופים – בדגש על עונת השיא במהלכה פוקדים את הכינרת עשרות אלפים מדי יום.

התחנה נחנכה בטקס חגיגי, בנוכחות מפקד מחוז צפון במשטרה ניצב שוקי תחאוכה, מפקד מרחב כנרת תת ניצב רן לוי, מפקד תחנת טבריה סנ"צ יגאל בן לולו, ראש מועצה אזורית עמק הירדן ויו"ר איגוד ערים כינרת עידן גרינבאום ובכירים נוספים. במהלך הטקס קבע רב המועצה, הרב שלמה דידי, את המזוזה במבנה החדש.

ראש מועצה אזורית עמק הירדן ויו"ר איגוד ערים כינרת, עידן גרינבאום: "פתיחת נקודת האגם היא חלום ויוזמה שמתגשמים ומהלך משמעותי נוסף במסגרת הפעולות הרבות שנעשות לחיזוק תחושת הביטחון של התושבים. בנוסף תיתן התחנה החדשה מענה לעשרות אלפי הנופשות והנופשים בכינרת מדי יום בעונת הרחצה. אני רוצה להודות למפקד המחוז ולמפקד תחנת טבריה על שהפכו את הרעיון למציאות".

מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה: "בשנים האחרונות משטרת מחוז צפון פעלה באזור הכנרת במטרה להחזיר את ״הכנרת לציבור״ כך שכולם יוכלו להנות מחופי הכנרת והמנופים הסובבים אותה.
משטרת מחוז צפון פעלה להחזיר לציבור שטחים שנלקחו על ידי גורמים עבריינים ויחד עם איגוד ערים כנרת נפתחו פה חופים שקטים. אני מברך על פתיחת נקודת אגם כנרת שמהווה עוד נקודת ציון בדרך המשותפת שלנו עם הרשיות הנוספות להחזיר את הכנרת לציבור ולאפשר למיליוני המבקרים להגיע ולבלות בבטחה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here