סמי ג'ראיסי במכללה עם המכתב והחתימות של הסטודנטים. גאווה וכבוד גדול.
צילום: אלבום פרטי

"לא הפסקתי להתרגש, זו הייתה מחווה מיוחדת במינה, לקבל מכתב כל כך מחמם את הלב מלמעלה ממאה סטודנטים שלי, זו המתנה הכי גדולה שהייתי יכול לאחל לעצמי", אומר המרצה סמי ג'ראיסי.

מנכ"לית המכללה תרצה ריבק: "זו תעודת הכבוד, הדיפלומה הכי יוקרתית שמרצה יכול לייחל לה, במכללה שלנו האנשים לפני הכל, ולכן התוצאות המקצועיות מצויינות".

"זכינו במרצה נפלא, מר סמי ג'ראיסי, אתה מתנה ענקית לחברה, אנחנו עומדים נרגשים כי מרצה טוב הוא בעצם מורה לחיים". לדברים נרגשים אלה זכה סמי ג'ראיסי מרצה במכללת נצרת עילית-יזרעאל מהסטודנטים שלו מהפקולטה להנדסה אזרחית במכללה.

"לא הפסקתי להתרגש כשקיבלתי את המכתב ועימו למעלה ממאה חתימות של סטודנטים, אומר סמי ומוסיף: זו הייתה מחווה מיוחדת במינה לקבל מכתב כל כך מחמם את הלב. זו הייתה המתנה הכי גדולה וטובה שקיבלתי בחיים שלי, אני מאוד מעריך ואוהב את הסטודנטים שלי, את המכתב המיוחד הראיתי להורים שלי, לאשתי, לאחיות שלי, ההתרגשות מהידיעה שיש מי שמעריכים מאוד את עבודתך היא מקסימה, זה נותן לי כוח להמשיך להתקדם, לעשות עוד יותר" אומר סמי.

במכתב כתבו הסטודנטים:

"כל מה שהסטודנטים צריכים זה מרצה אחד שיאמין בהם" להעביר את חומר הלימוד במקצועיות זה תנאי – אך בזאת לא מסתכמת המהות. תפקידו של המורה מורכב להפליא וכל אחד את אישיותו אל המקצוע מביא, העניין המרכזי הוא דווקא אחר והוא לדעתנו, להיטיב ולזהות בכל סטודנט את הכוכב הזוהר. לאפשר לו לטעות, אך לטעת בו אומץ. לעודד, לחזק וללטף כשיש צורך יכולת כזו יש רק ליחידי סגולה. ובך זכינו , מרצה נפלא, מר סמי ג'ראיסי ברגע שבו הגעת לכיתה, היית חרוץ ודייקני, לימדת במסירות ועם המון חדווה, נגעת בכל סטודנט ועשית הכל מכל הלב ובאהבה, ייתכן ולאורך השנה לא אמרנו זאת בקול ובבהירות, ולא הסברנו את אותה ההבנה שאליה הגענו די במהירות, דע לך שאתה יחיד ומיוחד, יצרת בכיתה קבוצה מלוכדת ואוהדת, מאוד עצוב לכולנו כי דרכנו נפרדות, אך אנו מבקשים לאחל לך לבאות שתמשיך בדרכך המיוחדת לחנך עוד המון סטודנטים, לפזר באהבה את ידיעותיך וכישרונותיך עוד הרבה שנים, אתה מתנה ענקית לחברה, אנחנו עומדים נרגשים, כי מרצה טוב, הוא בעצם מרצה לחיים, שתלת זרעים מבורכים שייתנו פירותיהם גם בעוד הרבה שנים.

המון המון הצלחה, סיפוק, נחת וחדוות יצירה אוהבים עד השמים ובחזרה." חתמו הסטודנטים את מכתבם.

תרצה ריבק, מנכ"לית מכללת נצרת עילית-יזרעאל, אמרה: "מכתבם המרגש והמלבב של הסטודנטים למרצה סמי הוא תעודת כבוד, הדיפלומה הכי יוקרתית שמרצה יכול לייחל לה.

במכללה שלנו הסטודנטים זוכים ליחס אישי, ליווי צמוד, תמיכה והובלה, אני שמחה שהסטודנטים היקרים יודעים להעריך מקצועיות ומצוינות, זו מחווה נפלאה". סיכמה ריבק.

סמי ג'ראיסי במכללה עם המכתב והחתימות של הסטודנטים. גאווה וכבוד גדול.
צילום: אלבום פרטי

הערה 1

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here