איתן מורג, יחס אישי וליווי צמוד לכל סטודנט צילום: דוברות המכללה

כבר עשר שנים שאיתן מורג מנהל ביד רמה את מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, איתן, בעל רזומה מפואר בתפקידי ניהול , פיקוח וקידום פרויקטים, רווה נחת מהבוגרים הנמצאים בתעשייה הטכנולוגית ברחבי הצפון, בתפקידי ניהול ופיקוח, גאה בהישגים המרשימים של הסטודנטים במבחני מה"ט ובטוח כי שילוב מנצח של צוות הוראה מעולה ומסור לצד מערך תמיכה וליווי של כל סטודנט, הם המובילים לפריחתה של המגמה והפיכתה למגמה מובילה בתחומה.

 

כבר עשר שנים שאיתן מורג מוביל ביד בטוחה את מגמת הנדסה תעשייה וניהול, במסלול יצור במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

"הסטודנטים בתעשייה וניהול, בהם בעלי עסקים, חלקם כבר עובדים בתעשייה, משקיעים שלוש שנים מחייהם כדי לזכות בדיפלומה, דיפלומה של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל בפיקוח מה"ט משרד הכלכלה,  הפותחת להם את דלתות המפעלים והחברות מהמובילות בתחומם במדינת ישראל, אומר איתן ומוסיף, כי במגמה אשר בה לומדות גם סטודנטיות, נפתח צוהר רחב ומשמעותי לסטודנטים אשר פרט ללימודים עיוניים במקצוע הם לומדים גם נושאים נוספים כערך מוסף כמו ניהול עובדים, ניהול תפעול, ניהול פרויקטים, ניהול מחשב, הרלוונטיים לתעשייה, הלימודים מתכתבים עם ההתקדמות הטכנולוגית, כל הזמן מתחדשים."

איתן מורג מציין את ייחודיות הלמידה במגמה במכללה ומעלה על נס את השגי הסטודנטים המרשימים במבחני מה"ט, "הסטודנטים במכללה זוכים לליווי אישי, לצד מערך תמיכה משמעותית, צוות ההוראה המצוין במגמה הינו צוות מקצועי של מהנדסים אשר חלקם אף עובדים בתעשייה ולכן הם ממש מחוברים לסטודנטים .זה חלק מסוד הצלחת המגמה," אומר איתן.

איתן: " הסטודנטים שאינם עובדים זוכים לליווי צמוד על ידי מדור ההשמה במכללה עד לשילובם בתעשייה. נעשית במכללה עבודה יסודית ושיטתית למען הסטודנטים והתוצאות מדברות בעד עצמן. "

רק השבוע עשה איתן את החיבורים האהובים עליו , חיבורים אותם איתן מבצע מעת לעת ." בוגר מגמת תעשייה וניהול פנה אליי בבקשת סיוע , עברתי עימו על קורות החיים שלו , וחיברתי אותו לבעל מפעל שחיפש עובד איכותי, בעל המפעל במקרה גם הוא בוגר המגמה במכללה". אומר איתן וארשת של נחת על פניו.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here