החברה לפיתוח הגליל ממשיכה לתרום למען הקהילה
צילום - החברה לפיתוח הגליל

החברה לפיתוח הגליל תורמת בכל שנה לעמותות ותאגידים הפועלים לטובת אוכלוסייה רחבה בגליל העליון, לרווחת אוכלוסיות חלשות או נזקקות, סיוע לפעולות ואירועי תרבות, ספורט וחינוך, תמיכה בפעולות של יחידים וקבוצות.

רינה גרינברג מ'החברה לפיתוח הגליל' אומרת, כי חובתה וזכותה של התעשייה ועסקים בישראל לתמוך בעמותות ובגופים המקדמים ומעניקים לחברה ולכלל. "החברה לפיתוח הגליל בחרה לתרום גם השנה לגופים במרחב הגליל המקדמים את הקהילה הצפונית בפנים רבות ומועילות לחברה הגונה, שוויונית ובריאה, שאנו חלק ממנה" אומרת גרינברג

החברה לפיתוח הגליל ממשיכה לתרום למען הקהילה
צילום – החברה לפיתוח הגליל

בין הגופים שקבלו סיוע השנה: מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית– מרכז המבוסס על עבודה התנדבותית, ומתן שירות בכל אזור הגליל המזרחי, הגולן ודרום הכנרת. קו סיוע זמין 24/7, תמיכה אישית לנפגעות ונפגעים, ליווי בהליכים פליליים, תכניות חינוכיות לילדים, סדנאות והרצאות לאנשי חינוך והורים. העבודה מבוססת על צוות של מתנדבות. החזית הצפונית לתמיכה וסיוע ליוצרים בתחום התרבות והאמנות. יחד בגליל– בית מיוחד בקיבוץ מחניים, לגילאי 21 ומעלה, הלוקים בפיגור שכלי בשילוב נכויות נוספות ומשרת בוגרים מכל המגזרים המשולבים בקהילה רגילה בתעסוקה. מרכז לגיל הרך– התפתחות הילד עבור כיתת "בית דינה" המטפל בילדים מגיל חצי שנה עד שלוש עם איחור התפתחותי רב תחומי. התרומה שהוענקה הינה עבור הצללה ומתקני חצר כחלק מהנצחתו של יענקל'ה גלי ז"ל שהיה פעיל בעמותה זו. הוספיס גליל עליון– עמותה של רופאים אחיות ומתנדבים, המטפלת בחולים סופניים ובני משפחתם.  נגישות ישראל– "יוצאים למרחב בגליל" חלק מפעילות עמותת "נגישות ישראל", קבוצת כדורשער לעיוורים וללקויי ראייה מהגליל העליון. איחוד הצלה– תרומה של 35 מזרקי אפיפן לטיפול בהתקף אלרגי חריף, בתנאי שטח, למתנדבי איחוד הצלה בגליל העליון, כחלק מערכה של כל מתנדב, מוזיאון ברדוד– המוזיאון היחיד בצפון (חיפה וצפונה) בו אגף נוער המוקדש כולו לילדים ונוער, עמותת אבני דרך לחיים פועלת למען חיים עצמאיים לאנשי הספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה, מפעילה שירותים חדשניים וייחודיים, הכוללים השתלבות בחיי הקהילה, תעסוקה, לימודים, פנאי וחברה ולהגשמתם של חיים בוגרים מלאים ואיכותיים בסיוע אישי ועוד.

ישראל קנול, מנהל 'הוספיס גליל עליון' כתב: "תרומתכם עבור שנת 2020 התקבלה בברכה. אנו מבקשים להודות עליה ולהביע את הערכתנו להכרתכם, להוקרתכם ולתמיכתכם המתמשכת בפועלנו. כעמותה המקדישה את עצמה לקהילת הגליל והגולן, אנו מיחסים ערך מיוחד לתרומות מתוך הקהילה העסקית באזור המהוות, בנוסף לתמיכה כספית, אות תודה והערכה ושכר לעמלם של חברי הצוות המסורים. תרומתכם מצטרפת ומחזקת את המשאבים אשר מאפשרים לנו להמשיך במתן טיפול תומך בבית, בקרב בני המשפחה והקהילה, לחולי סרטן וחולים במחלות מאיימות חיים נוספות. שתמיד תהיו בצד הנותן ושתהיה לכולכם שנה טובה ומוצלחת. בשם צוות ההוספיס. כל הכבוד!

עופר מיכאלי מעמותת נגישות ישראל כתב: תודה ענקית, גדולה מכל תודות העבר ל'חברה לפיתוח הגליל' ומשקי הגליל העליון, על נדיבותכם למען אנשים עם מוגבלות בגליל העליון. משבר הקורונה ריסק אותנו! הגופים המממנים אותנו סגרו את ברזיהם הכספיים והפנו את הזרם הכספי לכיוונים אחרים. "המרחב לחיים עצמאיים בגליל, נגישות ישראל", משתדל להמשיך ולהיפגש עם האנשים המשובללים בבתיהם, ולקיים להם מפגשים שאותם הם כל כך צריכים ומבקשים. תרומתכם הנדיבה והמיטיבה תקיים שלושה מפגשים של כמה שעות של אנשים עם מוגבלות מכל רחבי הגליל. לשנים ארוכות יזכרו האנשים שלנו את נדיבותכם בעת משבר הקורונה, למעשה כל הפעילות של חודשיים הבאים תמומן מכספכם. אנא לו יהי!

החברה לפיתוח הגליל ממשיכה לתרום למען הקהילה
צילום – החברה לפיתוח הגליל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here