קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק ועמותת "תנופה בקהילה" ישפצו 120 בתים וניידת תיקונים דחופים

עמותת "תנופה בקהילה" הינה עמותה העוסקת בשיפוץ בתים של בעלי דירות של תושבים המוכרים על ידי אגף הרווחה ובהפעלת ניידת תיקונים דחופים. בפגישה שהתקיימה בין שני הצדדים, חוזה ההתקשרות ביניהן הוארך בשנה נוספת במסגרתו ישופצו 120 בתי אב בהתאם לקריטריונים שייקבעו על ידי מחלקת הרווחה ברשות.
זו לא השנה הראשונה של פעילות העמותה ברשות. בשנת 2019 התכנית נכנסה לעיר כחלק מפיתוח שירותים עבור משפחות הנמצאות במצוקה כלכלית במסגרת שולחן עגול "צרכים בסיסיים" שהיחידה להתנדבות ומדור קהילה באגף לשירותים חברתיים הובילו. התכנית הציעה מענה למצוקה של משפחות ברחבי הארץ המתגוררות בתנאי דיור קשים וללא תשתיות על ידי תיקונים ושיפוצים בבתי נזקקים, החל מתיקוני נזילות גג ועובש בקירות ועד להחלפת מטבחים שבורים, מערכת חשמל מסוכנת, מערכות אינסטלציה, צביעה ועוד.
באותה שנה דווח כי במסגרת תכנית השיפוצים הוחלפו שלושה מטבחים, נבנה חדר רחצה מהיסוד, נצבעו קירות, הוחלפו אסלות ודלתות, הותקנו מנורות לד חסכוניות, נפתחו סתימות בצנרת, הוחלפו ברזים, תוקנו חלונות, קירות הרוסים, כיורים ושקעים. מודגש כי תושבים הגרים בבתי דיור ציבורי אינם נכללים בהסכם מאחר והאחריות בבתים אלו הינה של חברת "עמיגור".
אלי ברדה ראש העיר אמר: "הרשות קשובה לצרכים ולמצוקות של התושבים ומייצרת פתרונות יצירתיים בעזרת שותפים וארגונים כדי לסייע, להקל ולשפר את איכות חייהם".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here