צילום דוברות כללית מחוז צפון

חיאת פנאדכה כנאנה, אחות בכירה, ותיקה ומוערכת מונתה למנהלת הסיעוד של מרפאת כללית דיאנא בנצרת. חיאת  נשואה +3 מתגוררת ביפיע, למדה תואר ראשון בסיעוד באוניברסיטת תל אביב ואת התואר השני בקידום בריאות למדה באוניברסיטת חיפה. בתום לימודיה עבדה במרכז רפואי בילינסון ולאחר שעברה להתגורר בצפון עבדה כ – 6 שנים במרפאה כללית דרומית בנוף הגליל, ובהמשך מונתה כמנהלת סיעוד של מרפאת כללית בן גוריון בנוף הגליל ולאחרונה מונתה למנהלת הסיעוד של מרפאת כללית דיאנא, בנצרת.

"בחרתי להיות אחות, כי במקצוע הזה יש את כל מה שאני אוהבת: הקשר עם אנשים, עזרה, חמלה, אמפתיה, יכולת להשפיע על חווית הטיפול אצל המטופלים, להיות שם עבור המטופלים גם ברגעי המשבר וגם ברגעי השמחה. להיות אחות זה משלח יד, בעיניי, שהוא חלק אינטגרלי מהחיים. אני מאמינה שהנתינה היא הקבלה הגדולה ביותר, וזאת זכות עבורי לעסוק במקצוע שכולו נתינה" שיתפה חיאת.

במרפאת כללית דיאנא ניתן לקבל שירות רפואי בתחומים: משפחה וילדים, רפואה פנימית, פצעים, עבודה סוציאלית רפואית, מעבדה, סיעוד, משרד – מינהל ובית מרקחת.

"אנו מברכים על המינוי של חיאת ומאחלים לה הצלחה רבה. מטופינו נהנים משירותים רפואיים איכותיים וכיום, הרבה טיפולים ניתנים למטופלים בביתם. השירותים ידידותיים, זמינים ואנחנו יודעים שהסביבה והשגרה הם נדבך חשוב להצלחה" סיכמה ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של מחוז צפון, בכללית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here