מתנדבי עפולה בעקבות לוחמים
קרדיט צילום: עיריית עפולה

עיריית עפולה ארגנה יום סיור לימודי וגיבוש למערך המתנדבים בעיר ברמת הגולן שם הלכו "בעקבות לוחמים" ולמדו אודות סיפור חייו של המרגל אלי כהן ז"ל.

עיריית עפולה ממשיכה לטפח ולשמר את מערך המתנדבים העירוני באמצעות היחידה להתנדבות שקיימה סיור לימודי וגיבוש לעשרות מתנדבים ורכזים הלוקחים חלק במערך המתנדבים העירוני. הסיור, בברכתו של ראש העיר אבי אלקבץ שמייחס חשיבות רבה למתנדבים ובהובלתו של מוסא חאכו מנהל היחידה התקיים ברמת הגולן והתמקד בכותרת "בעקבות הלוחמים״ ובסיפורו של סוכן 88 אלי כהן ז״ל שסיפורו עלה לאחרונה לכותרות בעקבות סדרת הדרמה "המרגל" שעלתה ב'נטפליקס' ושמעו את סיפורם של הלוחמים במלחמת יום הכיפורים מפי משה קהלני שבעצמו השתתף במלחמה ההיא.

בהמשך ביקרו המתנדבים בתצפית הצופה על הכנרת ועמק הירדן ובקיבוץ מרום גולן שם קיבלו שי עם הקדשה של ראש העיר לצד זר פרחים אישי אותו העניקו למתנדבים על פועלם ותרומתם יועץ ראש העיר אורן אקיקוס ועוזר סגן ראש העיר יהודה משה.

רחל כיטוב מתנדבת בעמותת 'דור לדור' וגימלאית קופת חולים כללית סיפרה: ״אנו מודים לעיריית עפולה ולעומד בראשה על היחס וההשקעה במתנדבים וכן למוסא שלנו יישר כח על הכל פשוט הייתה לנו חוויה מדהימה". מנהל היחידה מוסא חאכו הוסיף: "היה מרגש לראות פסיפס של מתנדבים ורכזים ממגוון ארגונים ועמותות ומכל הגילאים הנותנים מעצמם למען רווחתם וביטחונם של תושבי העיר עפולה"

מתנדבי עפולה בעקבות לוחמים
קרדיט צילום: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here