הגרלה ראשונה של מחיר למשתכן יצאה לדרך
עיריית נצרת עילית

משרד השיכון פרסם השבוע את ההגרלה הראשונה של מחיר למשתכן בנצרת עילית, הכוללת 98 יח"ד מוזלות ברחוב רימון

הגרלה ראשונה של מחיר למשתכן יצאה לדרך
עיריית נצרת עילית

סוף סוף זה קורה. מכבש הלחצים שהפעיל ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, ומאמציו לקדם תכניות הבנייה למגורים לשלב ביצוע, בדגש על פתרונות דיור ברי השגה לזוגות צעירים מקרב בני העיר, מביא תוצאות. ביום שלישי השבוע יצאה לדרך ההגרלה הראשונה של מחיר למשתכן בנצרת עילית – 98 יח"ד ברחוב רימון.

"זאת רק הסנונית הראשונה," אמר ראש העיר. "לקראת הקיץ תצא הגרלה נוספת של 198 יח"ד במצפור ברק, ברחוב יזרעאל ובקנה עוד שני פרויקטים גדולים שנמצאים בישורת אחרונה לקראת יציאה למכרז."

פלוט אמר כי הפרויקטים יוצאים לדרך בצורה מבוקרת ובקפידה. "היצע הבנייה לתושבי העיר יהיה לא רק במחירים אטרקטיביים אלא גם באזורים היפים ביותר בעיר," אמר פלוט וציין, כי עתודת היצע הדיור כוללת מאות יחידות דיור בטווח המידי, כאשר 50 אחוזים מתוכן מיועדות לבני העיר בלבד. "אנחנו עושים את המקסימום על מנת לקדם בנייה של שכונות חדשות לשלב ביצוע. שנת 2019 תביא את הבשורה בתחום זה, ונראה את הטרקטורים עולים לשטח," הבטיח.

יצוין כי בנצרת עילית יתבצעו שתי הגרלות. הגרלה ראשונה תכלול מחצית מן הבתים ותהיה פתוחה לתושבי נצרת עילית בלבד. ההגרלה השנייה תכלול את המחצית השנייה של הבתים ותהיה פתוחה לכלל האזרחים, אך גם תושבי נצרת עילית יוכלו להשתתף בה, כך שסיכויי הזכייה של בני העיר גבוהים באופן משמעותי.

על פי נוהלי משרד השיכון, זכאים במחיר למשתכן תושבים שאין בבעלותם דירה ב- 6 השנים האחרונות, ובתקופה זו גם לא התגוררו בשכירות שחל עליה חוק הגנת הדייר (דמי מפתח).

עיריית נצרת עילית פנתה השבוע אל תושביה, וביקשה למהר ולהירשם להגרלה באמצעות האתר של משרד השיכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here