עבודות מסגרות
credit: canva.com

נדרש ידע וניסיון רב בעבודות מסגרות. עבודות מסגרות משלבת בתוכה יצירתיות ומקצועיות. במסגרייה מייצרים מוצרים מחומר גלם מתכתי, המסגר משתמש בטכניקות של ריתוך, הלחמה וכיפוף, הוא עובד עם ציוד מיוחד כגון מלחציים, רתחת, מכופף צינורות ועוד.

עבודת המסגרות משלבת בתוכה לא רק ידע תכנוני והנדסי אלא גם עיצוב ויצירתיות. המסגר הוא אדם בעל תעודה מתאימה אשר למד את עבודת המסגרות, זהו מקצוע הדורש ידע רב ומיומנות. סייג כיפופים בע"מ היא מסגרייה בעלת וותק רב וניסיון רב שנים בתחום ותוכל לתת את המענה הטוב שאתם צריכים.

עבודת מסגרות – מוצרים

אנו פוגשים מוצרים שיוצרו במסגריות בהרבה מקרים בחיי היום יום שלנו, אם זה בבית בעבודה או במרחב הציבורי. למשל כשנרצה להתקין שער או גדר בבית הפרטי שלנו רצוי לנו שנבחר בחומר עמיד כמו מתכת, את העבודה עצמה לעיצוב ובניית השער נצטרך לעשות אצל מסגר. במסגרייה בעצם ישבו איתנו לתכנן את השער והעבודה תעשה לפי דרישה ובאופן מיוחד.

דוגמא נוספת היא סורגי בטיחות  שקיימים היום כמעט בכל בית, גם אותם נייצר בעזרת עבודת מסגרות. נוכל גם לייצר מעקות, גדרות, רהיטים ועוד, באמצעות עבודת מסגרות. מוצרי מתכת יכולים להשתלב בצורה מושלמת עם חומרי גלם אחרים כמו עץ למשל.

בחירת החומר

בעבודת מסגרות משתמשים במתכות שונות, לכל אחת יתרונות שונים. הנירוסטה היא פלדת אל חלד, עמידה בתנאי מזג האוויר, מאוד חזקה, עמידה בפני שריטות, בעלת מראה מבריק וקלה לניקוי. האלומיניום בעל עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר, נשמר לאורך זמן והינו חומר חזק בעל משקל נמוך יחסית. כשתרצו לבנות שער לחצר הבית, ריהוט או מטבח ולשלב בתוכן מתכת , תצטרכו לבחון את האופציות העומדות לפניכם, המסגרייה תיתן את המידע מה כדאי ורצוי ולפי כך יקבע החומר   והמחיר.

בחירת החומר גלם צריכה להיות מותאמת למוצר שאנו רוצים ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים בתחום שידעו לתת לנו את המענה הנכון באיזה חומר לבחור, סייג כיפופים בע"מ ידעו לייעץ לנו בנושא ולייצר עבורנו את המוצר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here