מאחדים כוחות לקראת הבחירות
קרדיט צילום: אלבום פרטי

חבר הכנסת המיועד מעפולה מטם מפלגת הליכוד, אופיר כץ, הצליח לכנס את ראשי הסניף המקומי המשוסע לפגישה במהלכה סוכם על שיתוף פעולה בבחירות הקרובות.

מאחדים כוחות לקראת הבחירות
קרדיט צילום: אלבום פרטי

הליכוד בעפולה מתלכד: חבר הכנסת המיועד מעפולה, אופיר כץ, מקום 20 ברשימת הליכוד לכנסת, מונה לאחרונה למנהל הבחירות במחוז גליל עמקים מטעם הליכוד. במסגרת התפקיד יהיה אחראי כץ על כל הקלפיות והפעילים בגליל עמקים והצליח כבר לרשום הישג ראשון כאשר הוביל לפגישת פיוס ושיתוף פעולה בין סגן ראש העיר עפולה וחבר מרכז הליכוד שלמה מליחי ובין חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד בעיר כפיר סרוסי, הנמצאים במחלוקת מאז הבחירות האחרונות בסניף הליכוד. במהלך הפגישה סוכם על שיתוף פעולה בניהול מערכת הבחירות הקרובה בעפולה, למען הצלחת הליכוד והשתתפו בה גם יו"ר הנהלת הסניף רמי טייב ויו"ר מועצת הסניף אברהם איזון שסייעו לשיתוף הפעולה שהתגבש.  כפיר סרוסי אמר לאחר הפגישה: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם שלמה מליחי, טובת הליכוד עומדת לנגד עיניי. אני קורא לכל נציגי הליכוד בעבר ובהווה להיות שותפים להשגת המטרה שעפולה תמשיך להיות עיר ליכוד דומיננטית כבעבר וכדי שמפלגת הליכוד תנצח בגדול ותוביל את הרכבת הממשלה הבאה בראשות בנימין נתניהו".

שלמה מליחי התייחס אף הוא לפגישה ואמר: "הניצחון של הליכוד בבחירות הקרובות הוא מעל הכל. עפולה הייתה עיר ליכודית וכדי שהיא תישאר כזאת ישנה חשיבות רבה לאיחוד כל הכוחות בסניף ומחוצה לו למען ניצחון מוחץ של הליכוד".

אופיר כץ סיכם: “לא היה לי ספק ששלמה וכפיר ישאירו את המחלוקות מאחור וישתפו פעולה למען ניצחון הליכוד. רק בכוחות משולבים ננצח את הבחירות הקרובות. אני סמוך ובטוח שהחיבור יביא לתוצאה טובה בעיר ולהגדלת כוחו של הליכוד. למען עתיד ישראל אנחנו צריכים את ראש הממשלה בנימין נתניהו לעוד שנים רבות עם מספר רב של מנדטים, כדי שחס וחלילה לא תקום ממשלת שמאל בראשות בני גנץ".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here