אירוקה סניף חדש בנהריה
צילום גיל חיון

הסניף החדש יפתח בהשקעה של 350 אלף ₪

רשת אירוקה, המובילה את תחום משקפי השמש והראיה בישראל, מתרחבת ופותחת השבוע  סניף מותגים ברחוב געתון בנהריה. היקף ההשקעה בפתיחת החנות נאמדת בכ – 350 אלף ₪.

הסניף החדש משתרע   על שטח  של כ- 50 מ"ר ומחזיק את מגוון המותגים המובילים של הרשת למשקפי שמש וראייה, ביניהם: גוצ'י, פראדה, רייבאן, דולצ'ה גבאנה, ארמני, דיוויד בקהאם, סלין, ג'מי צ'ו, ורסצ'ה, מארק ג'ייקובס, אוקלי ועוד .

אירוקה סניף חדש בנהריה
צילום אסף לוי

לדברי לי אפיק מנכ"ל רשת אירוקה: "אנחנו שמחים על הגעתנו לרחוב הקניות המרכזי של  העיר נהריה וזאת במסגרת האסטרטגייה של החברה להמשיך ולהנגיש את המותגים  המובילים בתחום המשקפיים, במחירים אטרקטיביים".

לרגל הפתיחה תערוך רשת אירוקה בסניף החדש בנהריה מבצעים, הנחות והטבות למשך חודש ימים, לדוגמא: 2 משקפי ראיה ב390 ₪, 20% הנחה על כל מגוון דיויד בקהאם, פראדה ודולצה גבאנה, 35% הנחה על רייבן ועוד ועוד.

רשת אירוקה מונה 61 סניפים ברחבי הארץ לרבות סניף בדיוטי פרי ו 5  חנויות עודפים. כמו כן לאירוקה אתר מכירות מקוון. אירוקה הינה רשת המותגים המובילה בארץ ומשווקת את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם.

אירוקה סניף חדש בנהריה
צילום גיל חיון

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here