שירותי גרירה – לא נעים, אבל לא סוף העולם
קרדיט pixabay

אין ספק שאף אחד או אחת מאיתנו לא אוהבים להיתקע עם הרכב, אך רכבים כמו רכבים גם להם ישנן תקלות ולעיתים גם כאלו שגורמות להם פשוט לשבוק חיים באמצע הכביש. סיטואציה כזאת לא נעימה גורמת לנו לחפש שירותי גרירה איכותיים ואמינים שיסייעו לנו. שירות גרירת רכב הוא שירות נחוץ מאד וכדאי שיהיה לנו שמור מספר של איש מקצוע איכותי בתחום לעת הצורך. שירות זה ניתן לקבל בכל שעות היממה בין אם נתקעתם בשש בבוקר, ובין אם אחר צהריים או שתיים לפנות בוקר. גרירת הרכב תתבצע מכל מקום, ובכל שעה. בנוסף, ישנם גם שירותי גרירה שכוללים בתוכם תיקונים במידת הצורך כמובן.

שירותי גרירה – נעבור את זה יחד

אנחנו יודעים איך אתם מרגישים. אתם נוסעים לטיול, או סתם חוזרים מבילוי או מיום עבודה בשעה מאוחרת. ופתאום הרכב שובק ולא זז כלל. אתם מתעצבנים, שואלים למה זה קורה דווקא לכם, ומתחילים לחפש שירותי גרירה בטלפון.

ישנן תקלות שאפשר לפתור במקום, כמו מצבר תקול לדוגמא. אך אם הטכנאי, או הגורר המגיעים לא רואים שאפשר לתקן, הם גוררים את הרכב אל המוסך המבוקש. גרירת רכב מתבצעת בהרמה מלאה או חצי הרמה, ורגע לפני שאתם נלחצים, הגרירה היא בטיחותית ואינה פוגעת ברכב.

שירותי גרירה – מה האופציות שלכם?

  • כשאתם בודקים פוליסות ביטוח לרכב, כדאי לבדוק האם גם שירותי גרירה כלולים בפוליסה, גם במקרים של תקלות טכניות ולא רק חלילה, שלא עלינו, תאונות. רוב הפוליסות מעניקות שירותי גרירה בסעיף הקרוי 'גרירה בשל תקלה'.
  • קיימת גם האופציה לרכוש מנויים שנתיים אצל חברות המפעילות שירותי גרירה ובכך מכסות מענה למקרה חירום של שנה שלמה, ובשירות מידי. מנוי שנתי אינו נחשב כמנוי בעל עלות יקרה, ובהחלט משתלם.
  • קבלת שירות חד פעמי היא אופציה שבה הרכב שנתקע אינו בעל מנוי שנתי כלשהו, ואין לו סעיף 'גרירה בשל תקלה' בפוליסת הביטוח, ובכך הוא לא 'קשור' לאף חברה ויכול לבחור כל חברה לגרירת הרכב וחילוצו. היות ומדובר בשירות חד פעמי זמן ההמתנה עלול להיות גבוה מהרגיל, והעלות גם יכולה להגיע למאות שקלים וגבוהה מעלויות של מנוי שנתי, או זו הכלולה בפוליסת הביטוח.

שירותי גרירה – כדאי שתבדקו רגע לפני שאתם סוגרים עסקה

  • וודאו האם זמינות השירות של החברה עמה אתם סוגרים מספקת לכם שירות 25 שעות ביממה, זהו פרט חשוב מאד בכל הקשור לנושא של שירותי גרירה היות וטיימינג הוא האלמנט הכי חשוב, זה הפרט שכדאי לכם לוודא לפני הכל.
  • מיקומים – יש לבדוק האם חברת הגרירה תוכל לבצע גרירת רכב מכל מקום בארץ, וזאת על מנת שלא תהיו מוגבלים במיקום, או תיאלצו לשלם מאות שקלים עבור הזמנת שירות חד פעמי מחברה אחרת, בעוד אתם בעלי מנוי בחברה ספציפית אך כזו שאינה מגיעה למיקום שבו אתם צריכים חילוץ.

שי עסקי רכב מתמחה בכל תחום הרכבים החל מחילוץ, גרירה, פירוק, קניית רכב יד 2, והכל בליווי אישי, אדיב, מקצועי וללא פשרות, ועם וותק ונסיון של מעל 20 שנים בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here