קרדיט: Canva

הרבה פעמים אנחנו מתייסים למס הכנסה כמו על גזירת גורל. מין משהו שאנחנו חייבים לשלם, הרבה פעמים בלי שאנחנו באמת מבינים למה או מדוע, אלא פשוט על חוב אותו יש לנו עבור המדינה שאנחנו צריכים למצוא את הדרך לשלם עליו כל הזמן. אבל האמת היא, כי אם מסתכלים על מערכת המס בעין מקצועית, כמו שצריך לעשות, אנחנו נראה כי מערכת המס היא החוק. כלומר, התפקיד של מערכת המס, כמה שזה נראה לעיתים מוזר, הוא להגן על האזרחים. לספק להם שורה של שירותים באמצעות גבייה של כסף מכל אזרח. את זה עושים לצד שורה ארוכה מאוד של חוקים שהתפקיד שלהם הוא לעזור לכל אזרח לשלם את המס אותו הוא נדרש לשלם ולא מעבר, כלומר, ישנם לא מעט חוקים שאחרי היכרות איתם תופתעו לגלות כי אולי גובה המס אותו אתם צריכים לשלם הוא הרבה פחות גבוה ממה שנדמה לכם.

יתרה מכך, הרבה פעמים העבודה מול רשות המיסים עלולה להיות מבלבל ומטעה. מדובר על מערכת מורכבת שלעיתים קשה להבין בדיוק מה צריך לעשות כדי להתנהל מולה בצורה נכונה. בדיוק בגלל זה כל כך חשוב להיעזר באפשרות לשכור שירותי עורך דין מיסים.

מה התפקידים של עורך דין מיסים

כאשר אנחנו מדברים על העבודה של עורך דין מיסים אנחנו מדברים על כמה תפקידים חשובים שהוא מחזיק בהם:

  • עורך דין מיסים הוא מי שמכיר את החוק: כלומר, במידה וזימנו אתכם לחקירה, אם אתם נמצאים בבעיה משפטית מול רשות המיסים או סתם מתלבטים מה הדבר הנכון, האיש איתו כדאי להתייעץ הוא, באופן חד משמעי, עורך דין מיסים.
  • עורך דין מיסים הוא מי שנמצא שם כדי להגן עליכם בפני מערכת המשפט: בין אם זימנו אתכם לבירור מול רשות המיסים ובין אם מדובר על הליך פלילי שנפתח נגדכם, כך או אחרת, אתם עדיין אזרחים במדינה דמוקרטית. בתור אזרחים במדינה דמוקרטית אתם כמובן לא רק מי שיש להם חובות, אלא גם מי שיש להם לא מעט זכויות. אל תשכחו כי יש לכם את הזכות לספר את הסיפור מנקודת המבט שלכם באמצעות שירותי עורך דין מיסים שנמצא שם כדי לתרגם את האמת שלכם אל מול מערכת המשפט.

עורך דין מיסים נמצא איתכם לאורך כל הדרך

בירור מול רשויות המס זו חוויה לא נעימה ובוודאי שלא משפט פלילי. עורך דין מיסים הוא מי שהתפקיד שלו זה להיות איתכם לאורך כל הדרך. הרבה פעמים מנקודת מבט מסוימת דברים נראים באופן אחד כאשר שינוי של נקודת המבט, בסיוע של איש מקצוע, הכל נראה אחרת לגמרי. התפקיד של עורך דין מיסים הוא לא רק להיות מי שעוזר לכם במישור המשפטי לבד, אלא במידה רבה, התפקיד של עורך דין מיסים הוא גם להיות המשענת, הדמות שתומכת בכם לאורך התהליך ומראה לכם את הדרך כדי שתוכלו, בסופו של דבר, לבחור את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם וכדי שתדעו איך להתנהל בתוך המערכת המשפטית בצורה נכונה.

השדה המשפטי הוא הרבה יותר מורכב ממה שנדמה

הרבה פעמים מי שנמצאים בקשיים מול רשות המיסים באופן זה או אחר, חווים לא מעט מתח ודאגה. מצד אחד מדובר על נטיה טבעית שהיא תוצאה של התמודדות מול גוף שאין לכם את הניסיון להתמודד מולו. אבל חשוב שתדעו כי המציאות מורכבת הרבה יותר וכי בעזרת השדה המשפטי ואנשי המקצוע הנכונים, אפשר לפתור לא מעט אתגרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here