קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

סיכום ישיבה חצי שנתית של וועדת האכיפה העירונית הבליטה את שיתוף הפעולה המצוין שיש בין שני הצדדים והכל למען איכות חייהם של התושבים 

וועדת האכיפה העירונית של עיריית מגדל התכנסה לישיבת סיכום החציון הראשון של שנת 2021. במפגש השתתפו ראש העיר אלי ברדה, מנכ"ל הרשות שלום זוזוט, מנהלת היחידה העירונית לביטחון קהילתי שירלי אלקובי, מנהל מחלקת אכיפה בוריס נימרובסקי מנהלי ונציגי אגפים, מפקד תחנת המשטרה סנ"צ יניב סויסה, השוטר הקהילתי שרון מוסקוביץ', מפקד השיטור העירוני פקד אופיר בר, רמ"ד תנועה בשארה פרח, עזמי זועבי חוקר נוער ומנחה אזור צפון מהרשות לביטחון קהילתי למניעת אלימות סמים ואלכוהול דובי גלר.
מנהלת היחידה העירונית לביטחון קהילתי, שירלי אלקובי: "גם בשנת 2021 קיימה הרשות באמצעות המחלקות השונות בעיר פעילות הסברה מגוונות להעלאת המודעות לסכנות בשימוש לרעה בסמים ובאלכוהול ולהעלאת תחושת הביטחון של התושבים". השנה, הושקעו משאבים גדולים בהתקנת מערכת "נץ" הותקנו מצלמות מתקדמות בכניסות לעיר שחוברו למערכות הטכנולוגיות במשטרה וממשיכות את שיתוף הפעולה הפורה בין הרשות למשטרה.
בר מפקד השיטור העירוני דיווח שחלה עלייה במספר הסיורים, פעולות האכיפה, פעולות ההסברה והפעילות הקהילתית כל זאת הודות לפעילות של השיטור והפיקוח העירוני ואמר: "יש לנו מספר יעדים לחציון השני של השנה: מניעת הקמות רעש במקום ציבורי, מניעת השלכת פסולת בשטח פתוח, ומניעת גרימת נזק ציבורי והצתות. בחודשיים האחרונים פיתחנו מודל בעלי חיים שיכול לתת מענה לתושבים. הבנו שישנם בעלי חיים מסוכנים המסתובבים ללא מחסומים ויחד עם מנהל התברואה כפיר לוי  וד"ר ליאת חדד הוטרינרית העירונית, הצלחנו לעשות עבודה טובה ולתת מענה לתושבים".
שלום זוזוט מנכ"ל העירייה שעומד בראש ועדת האכיפה החודשית יחד עם מפקד משטרת מגדל העמק אמר: "היעדים והמשימות נקבעים בתיאום ושיתוף פעולה ורואים תוצאות ועמידה ביעדים כמעט בכל פרמטר. הרשות תקצה מבנה ייעודי של הפיקוח העירוני כבסיס לפעילות של השיטור העירוני".
מפקד התחנה סנ"צ יניב סויסה הוסיף: "בסופו של דבר הרעיון הוא לחשוב ולעבוד יחד. החיבורים בין בעלי התפקידים לא מובנים מאליהם. זו הייתה חצי שנה מבורכת, פורייה עם הרבה עשייה".
אלי ברדה ראש העיר סיכם: "הרשות מעניקה שירותים מוניציפאליים ומשטרת ישראל מעניקה שירות של ביטחון אישי וסדר ציבורי שיוצר את תחושת הביטחון. אנו רואים את עצמנו כיחידה אחת שמספקת שירות לתושבים".

קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here