התקדמות פרויקט הרכבל
עיריית נצרת עילית

שר התיירות, יריב לוין, ביקר ביום רביעי שעבר בעיריית נצרת עילית, וקיים ישיבת עבודה עם ראש העיר, רונן פלוט. "לא משנה מי יהיה שר התיירות בממשלה הבאה, בכל קונסטלציה שלא תהיה פרויקט הרכבל של נצרת עילית יתממש," הבטיח השר.

התקדמות פרויקט הרכבל
עיריית נצרת עילית

פרויקט הרכבל נמצא בשלב תכנון ראשוני, ולפני כחודשיים הונחה אבן הפינה להקמתו. פרויקט הקמת הרכבל מהר יונה להר תבור מתוקצב בהחלטת ממשלה, ושותפים בו המועצה האזורית גליל תחתון והכפר שבלי.

"במשך שנים רבות נצרת עילית הייתה מחוץ לתמונת התיירות בישראל. חרף סמיכותה של העיר למוקד התיירות הצליינית בנצרת ולמרות מיקומה בלב הגליל, לא קודמו בעיר פרויקטים תיירותיים, למעט הקמת מלון 'פלאז'ה'. הגיע הזמן לשינוי, והרכבל הוא פרויקט שבהחלט יכול לחולל את השינוי," אמר ראש העיר פלוט וציין, כי במסגרת תכנית ההתחדשות העירונית נצרת עילית תיכנס בשנים הקרובות גם למפת התיירות של ישראל.

"לעיר יש פוטנציאל תיירותי אדיר שמעולם לא מומש. תחום התיירות מקבל מקום של כבוד בתכנית המתאר החדשה של העיר, שמתייחסת לראשונה בתולדות העיר למיצוי הפוטנציאל התיירותי באמצעות תכנון הקמת אלפי חדרי מלון במרחב העירוני," אמר.

כאמור, ביום רביעי שעבר התקיימה ישיבת עבודה נוספת עם שר התיירות, ובמהלכה הובטח כי משרד התיירות ימשיך ללוות את הפרויקט, ומיד בתום התכנון יחל שלב הביצוע. "למשרד התיירות יש עניין רב בקידום התיירות בנצרת עילית והאזור כולו. לעיר יש פוטנציאל ענק  שמעולם לא מומש," אמר השר לוין והודיע כי לצד פרויקט הרכבל, משרדו מקדם גם תכנית להקמת 2,000 חדרי מלון בנצרת עילית במסגרת התכניות לפיתוח תיירותי של האזור כולו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here