הגרעין התורני-ציוני יעניק אותות מופת לאנשי מעשה
צילום: תמונת ארכיון

בריקודי הודיה על נס העצמאות והגאולה של עם ישראל, יפתחו בגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית את חגיגות יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

משפחות הגרעין לצד תלמידי ישיבת ההסדר יקיימו תפילת הודיה חגיגית בבית הכנסת 'ברית שלום'. השיא יהיה 'טיש עצמאות' בהובלת ראש ישיבת ההסדר, הרב דני סגליס, גם השנה לא יפקד חלקו של רונדו עצמאות.

לרגל 71 שנות עצמאות וגאולה של עם ישראל ששב למדינתו, תכננו בגרעין התורני-ציוני חגיגת עצמאות שכולה שבח, הלל והודיה על כל הטוב שהרעיף האל על מדינת ישראל. בערב יום העצמאות תתקיים תפילה חגיגית בבית הכנסת 'ברית שלום', בתום התפילה בליווי שירים , ריקודים ודגלי ישראל, יצעדו משפחות הגרעין התורני-ציוני לבמה העירונית המרכזית באצטדיון העירוני.

לאחר תקיעות השופר, תפילה לשלום המדינה וברכת ראש העיר רונן פלוט, תמשיך תהלוכת הדגלים למתנ"ס 'ברקוביץ', שם תתקיים הופעה אומנותית של ילדי הגרעין בריקודי גאולה, הופעת להטוטן וארוחת ערב קלה.

שיא יום העצמאות ביוזמת הגרעין התורני-ציוני, יהיה טקס מיוחד של הענקת אותות הוקרה והערכה לדמויות מופת מנצרת עילית, אשר תרמו למען הקהילה והעיר. את ערב העצמאות יחתום 'טיש עצמאות' מיוחד במינו בהובלת ראש ישיבת ההסדר, הרב דני סגליס.

הגרעין התורני-ציוני יעניק אותות מופת לאנשי מעשה
צילום: תמונת ארכיון

צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני : "אני מבקש בראש ובראשונה להודות לחיים בן שטרית, רכז קהילה בגרעין, על הרוח הטובה והעשייה הברוכה, להזמין את תושבי נצרת עילית להצטרף אלינו לשמחת עצמאות ובעיקר נוקיר תודה למי שפועלים מתוך אהבת כלל ישראל, לבניית קהילתנו בעין טובה ונפש חפצה" אמר וייס.

למחרת היום, ביום העצמאות יחלפו  רכבי הגרעין התורני, כשעליהם דגלי המדינה ברונדו עצמאות בשכונות העיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here