צילום: יקיר שוקרון

שנת 2024, נפתחת ב'מגדלה' בצל הלחימה בצפון, המלון שהפך לבית עבור חברי קיבוץ יראון ומפונים נוספים מיישובי גבול הצפון מבקש לשמור על שגרה ולהמשיך במסורת המוסיקלית ומשיק את עונת הקונצרטים החדשה בתוכנית קלאסית, מגוונת וחובקת עולם.
מקבלים את האביב על שפת הכנרת, עם 'קונצרט אביב' חגיגי במרכז המרהיב DUC IN ALTUM

מרכז 'מגדלה' על שפת הכנרת חרט על דגלו ערכי בסיס המתמקדים בשלווה, טבע עוצמתי שמקיף את האתר, היסטוריה מפוארת שמהדהדת משרידי כפר הדייגים העתיק 'מגדלא' ותכני תרבות ייחודים. על אף המציאות המורכבת, בחרה הנהלת 'מגדלה', להיצמד עד כמה שאפשר לתוכנית התרבותית המקורית ולקראת האביב לפתוח בעונת הקונצרטים לשנת 2024, בדגש על תכנית קלאסית, מגוונת וחובקת עולם שתכלול 11 קונצרטים, בהשתתפות שבעה הרכבים שונים ביניהם: עלמה קול נשי ישראלי, רביעיית הפילהרמונית, אנסמבל זמרי המדריגל, רביעיית פינאלה וקלרינט, הרכב נבל ואקורדיון, מאיה עמיר סופרן בליווי נגנים, טריו קנים.

רפרטואר הקונצרטים הנושאיים במגדלה, שזכה לאהדה רבה חוזר עם קסם הבלקן, בין דגניה לכנרת בהדרכת אבירמה האריס, קונצרט חגיגי לחג המולד ולפתיחת חודש החגים, חנוכריסמס ועוד. לחובבי המוסיקה הקלאסית מצפה תכנית מרעננת, ייחודית ומלאת הפתעות.

את עונת הקונצרטים יפתח, הג'אז שברומנטיקה – בביצוע רביעיית פינאלה וקלרינט עם גלי כנעני, בשבת האחרונה של חודש אפריל. ההרכב יבצע את היצירות: חמישיות הקלרינט הגדולות,

י. ברהמס – חמישיית קלרינט אופ. 115 בסי מינור, ז׳. פראנסה – חמישיית קלרינט.

הקונצרט יתקיים במרכז הרוחני המרהיב על שפת הכנרת וישלים את חווית הביקור במגדלה בפן המוסיקלי ויוסיף ערך משמעותי ומרומם למקום. (שבת, 27.4.24, בשעה 12:00, נפגשים בלובי המלון)

"פתחנו את שנת 2024, באופן שונה ובלתי מתוכנן מהתחזית. לצד המציאות המורכבת קיבלנו החלטה ב'מגדלה', לשמור על שגרה תרבותית ולהמשיך בקיום תכנית הקונצרטים שהחלנו רק בשנה שעברה בהצלחה רבה. אנו רואים חשיבות רבה בשילוב תרבות ותכנים מוסיקליים איכותיים ומשובחים שתואמים את ערכי 'מגדלה'. אני מזמין את כל חובבי המוסיקה הקלאסית לקחת פסק זמן איכותי וליהנות מטעימה תרבותית מופלאה על שפת הכנרת " ציין מארון אדוארד עיסא, מנכ"ל מגדלה.

מומלץ לרכוש כרטיסים מראש:

מחיר כרטיס: 80-90 ₪ מחיר גמלאי: 60-70 ₪. (בהצגת תעודה)

(רכישה ביום המופע תתאפשר בדסק הקבלה במלון בתוספת 10 ₪)

אורחים הלנים במלון נהנים מהשתתפות בקונצרטים ללא תוספת תשלום.

'מרכז 'מגדלה' מהווה, מכלול תרבותי שנבנה שכבות ורבדים, כאשר הבסיס הוא ההיסטוריה והמורשת של המקום, אליו מתלווה עוצמת הטבע, נופי הכנרת והארבל מעל, לצד תרבות, רוח והממד המוסיקלי, שמוסיף נדבך ייחודי למקום.

צילום: מגדלה
צילום: מגדלה

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here