לפני כשלושה חודשים הלך לעולמו צבי אלדרוטי ז"ל שכיהן כראש המועצה הראשון של מגדל העמק ולפני כשבוע התקיים ערב הוקרה לזכרו ופועלו בהשתתפות ילדיו ונכדיו.

עיריית מגדל העמק קיימה טקס הוקרה מרגש לפועלו של ראש המועצה הראשון של העיר צבי אלדרוטי ז"ל שהלך לעולמו לפני כשלושה חודשים. אלדרוטי ז"ל כיהן כראש מועצה בין השנים 1959-1977 (לפניו כיהנו כיו"ר מועצה ממונה ויו"ר הוועד הראשון נאג'י קוויטי ואברהם זלוסצר). הוא נולד בשנת 1934 בתל אביב ובשנת 1957 החליט לעבור יחד עם רעייתו זהבה לעיירת פיתוח והגיע למגדל העמק בה עבד כעוזרו של גזבר המועצה. בשנת 1959, בהיותו בן 25, מונה לראש המועצה ובשנת 1968 זכה בפרס למינהל ציבורי על תפקודו. לאחר פרישתו מראשות מועצת מגדל העמק בשנת 1977 כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופת יצחק רבין ז"ל עד ליציאתו בשליחות המדינה לארגנטינה.

ערב ההוקרה התקיים בהשתתפות ילדיו של אלדרוטי, עופר, טל, שי, דנה ובני משפחתם, ראש העיר אלי ברדה, הרב דוד יצחק גרוסמן, חברי כנסת בהווה ובעבר איתן ברושי ומיכה גולדמן, סגן ראש העיר אלי בקסיס, חברי המועצה יוסי פורטל ודורון אלחרר, מנכ"ל הרשות שלום זוזוט, מנהלי מאגפים ומחלקות של הרשות, תושבים וחברים לדרך.
את הבאים קיבלה תערוכת תמונות מחייו של אלדרוטי ולאחר מכן צפו הבאים בסרט דוקו שהאיר תחנות משמעותיות ובולטות בחייו של צבי ז"ל כאיש משפחה וכראש מועצה, נמשך בהופעה של להקת הנוער "צעירי מגדל העמק" על רקע מצגת תמונות מחייו והסתיים בהופעה של הזמרת חווה אלברשטיין. מעיריית מגדל העמק נמסר כי הרשות תנציח את זכרו

של אחד מטובי בניה של המדינה ומטובי בוניה של הארץ הנמנה על מייסדיה של מגדל העמק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here