אוכל ואירועים בצפון – לא מה שחשבתם

איפה תמצאו את המנות הכי טובות לאירועים? מי השף שתאים את תפריט האירוע לבקשות הסועדים? ואיך תדעו איזה סוג של אוכל להגיש באירוע שלכם? לשם קבלת שירותי קייטרינג מהמעלה הראשונה, מוזמנים לפנות אל השף איתן קיזלר.

הנופים המטריפים והאוכל המצוין, הופכים את הצפון למתחם אירועים ענק

האירוח המעולה של צפון הארץ כבר מזמן עשה לו שם וסועדים מכל רחבי הארץ מגיעים כדי לטייל – וחוזרים כדי לאכול. למעשה, אירועים המתקיימים בחלק היפה הזה של הארץ, מצטיינים בשירותי קייטרינג בשרי בצפון, שלא יביישו את השפים המובילים בארץ: דמיינו נתחים משובחים ועסיסיים, תבשילים עשירים, עטופים ברטבים מענגים, מנות פתיחה נהדרות של קבבונים קטנים ושיפודונים מתקתקים, תוספות מצוינות של בר סלטים עשיר, לחמים טריים ועוד.

גם למי שחוגג אירועים בצפון הארץ – יש אפשרויות נפלאות. איך לתכנן, למשל, אירוע בר מצווה? נציין זאת במספר נקודות:

  • הילד שלכם הגיע לגיל ההתבגרות. הוא כבר עצמאי בכל כך הרבה תחומים ועכשיו הוא גם חוגג בר מצווה. בהתאם, חוץ מהעלייה לתורה והמסיבה המושקעת שאתם מתכננים לו, אתם בטח גם שוברים את הראש – איך לשלב בין האורחים המכובדים, או קרובי המשפחה המבוגרים, לבין הילדים שבאים לחגוג עם החבר הטוב שלהם.
  • להקים דוכני מזון מהיר – כמו שילדים אוהבים? או להזמין חברת קייטרינג מסורתית, שתתאים דווקא לאורחים הבוגרים יותר, שרוצים לשבת בנוח ולאכול טוב?
  • מזל שלא באמת צריך להחליט. בימינו, חברות שמספקות קייטרינג בצפון, כבר יודעות איך לעשות את השילוב ולוודא שכולם מרוצים. ברוב המקרים יאפשרו לכם וגם לחתן המסיבה לשבת עם השף ולתכנן ביחד את התפריט המושלם, שיהיה גמיש ומגוון מספיק כדי שכל האורחים יהיו מרוצים.

לחגוג ולאכול טוב בבירת הצפון

נוף משגע, אתרי תרבות, בילוי ואטרקציות מכל הסוגים, חיי רחוב תוססים ואוירה קוסמופוליטית משגעת – זאת חיפה של היום. גם המרחב הקולינרי בעיר התפתח פלאות ועסקי המזון משתדלים לעמוד בקצב. בתוך כל אלה, עומד על תילו, מעל 30 שנה, עסק מיוחד במינו – הקייטרינג "אצל קיזלר" של השף איתן קיזלר, שף גורמה שבונה את התפריט עבורכם. הייצור מוקפד והתפריט מותאם לאורחים שלכם.

לשף קיזלר מסעדה קטנה שמתאימה לאירוח עד 35 איש. בנוסף, קיזלר עובד עם מספר גלריות מדהימות המאפשרות לחגוג את האירוע עם שירותי קייטרינג חלבי בצפון וברחבי הארץ. אין ספק, עם המטבח המוקפד והשרות המהודק שהשף מביא אתו לכל אירוע, מובטחת לסועדים חוויה מענגת.

צרו קשר ונתחיל לתכנן את האירוע שלכם: טלפון :0524430202

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here