ארונות הזזה בצפון
מקור freepik
  • עוברים לדירה חדשה?
  • מתכננים לשפץ את הבית?
  • מחפשים ארונות מעוצבים?

ארונות הזזה מעוצבים הינם חלק בלתי נפרד מכל שיפוץ יסודי. מדובר בארונות יפים במיוחד, עמידים ואמינים, המותאמים למגוון סוגי חדרים: ארונות לחדרי שינה, חדרי ילדים, חדר ארונות, פינות אוכל ועוד. מעבר לפתרונות האחסון החכמים, מדובר בפתרון זול במיוחד בהשוואה לחלופות השונות. ריכזנו עבורכם את יתרונות המוצר:

ארונות הזזה בצפון – לקנות קרוב לבית

כיום בכדי לרכוש אל המוצרים הטובים ביותר והאיכותיים ביותר אין צורך להגיע עד למרכז. בצפון קיימות מגוון חברות רהיטים מובילות, לרבות יצרניות רהיטים המשווקות ארונות איכות לצרכן הסופי במחירים אטרקטיביים למדי. אם נוסיף לכך את החנויות אשר מוכרות ארונות הזזה מעוצבים אונליין, מקבלים אינסוף אפשרויות לרכישת ארונות בצפון מבלי להתרחק מהבית ומבלי לבזבז על כך יום עבודה שלם.

אחסון מתקדם ויעיל

ארונות הזזה מעוצבים הינם פתרון האחסון המועדף על רוב מעצבי הפנים והאדריכלים. מעבר לעיצוב הנקי והמודרני, ארון הזזה חוסך מקום בכל חדר, שכן אין צורך "לשריין" מראש מקום לדלת שנפתחת או לחלל פנוי מסביב לארון. הדלתות מורכבות על גבי מסילות, כך ניתן להתקין ארונות הזזה גם בחללים רגילים וגם בחללים צפופים יחסית בהם ישנה כוונה לשלב מגוון פתרונות אחסון. למשל בחדרי ילדים של 2-3 ילדים, ניתן באמצעות ארון הזזה לחסוך הרבה מקום יקר.

התאמה לצרכים ב100%

רובנו מכירים את המראה הכללי של ארונות הזזה. אלא שבתוך הארון, מתקיימת לה ממלכה של ממש, המותאמת באופן מלא לצרכי הלקוח. כל לקוח בוחר את החלוקה הפנימית של הארון לפי מגוון העדפות אישיות: כמות המדפים, גובה המדפים, רוחב המדפים, כמות המגירות, גובה המגירות, עיצוב הידיות, מנגנון השליפה, תלייה של חליפות ושמלות, אחסון בקופסאות ועוד. האפשרויות הן פשוט בלתי מוגבלות, וכל חברה המייצרת ארונות הזזה מתקדמים, מספקת ייעוץ אישי לעיצוב הארון מבפנים.

עיצוב נקי ללא תחרות

עם כל הכבוד לארונות מעוצבים שנמכרים בשוק, אין תחליף לניקיון ולמינימליזם המאפיינים ארונות הזזה בצפון. בארון רגיל ניתן לראות מבחוץ הרבה "רעש" עיצובי: דלתות, מגירות, תאים. במקרה של ארונות הזזה, מסתירות את כל ה"רעש" הזה דלתות איכותיות ויפות במיוחד. מדובר במשטח חלק ונקי שתוכלו לבחור בדיוק באיזה עיצוב יגיע: לבן נקי, לבן קרם, עיצוב כפרי, דקורטיבי, נוצץ ועוד. עבור מי שמחפש מראה נקי ומסודר, אין כמעט התלבטות אם לבחור ארון הזזה. ברור שבוחרים בו.

מנגנונים חזקים ואמינים

זה לא משנה אם בחרתם ארון הזזה 2 דלתות או ארון הזזה 3 דלתות. ארונות הזזה חדשים המיוצרים בישראל, מגיעים עם מנגונים חדישים חזקים במיוחד ואמינים. זה כולל את כל רכיבי הארון, אבל המנגונים החשובים ביותר המסילות השקטות של הארון והמנגנונים החדשים של המגירות. מקבלים מוצר אמין ואיכותי עם פחות תקלות ועם נוחות רבה יותר למשתמש.

טיפ אחרון – רכישה אונליין

במהלך משבר הקורונה חלק זינוק בהזמנות אונליין בתחום הרהיטים, ואפשר להבין זאת. יחד עם זאת מדובר בתהליך שהחל לפחות 10 שנים קודם לכן, של מעבר לרכישת ארונות הזזה מעוצבים און ליין. הרי יש ברשותכם את המידות הרצויות ובכל אתר רציני ניתן לעיין בקטלוג עדכני של המוצרים המובילים. כל שנותר לכם הוא להשאיר פרטים ונציג מכירות מקצועי ומיומן יחזור אליכם כדי לבדוק התאמה ראשונית + עיצוב יסודי של פנים הארון. בצורה זו ניתן לחסוך הרבה זמן מיותר, מבלי להתפשר על התוצאה הסופית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here