credit pixabay

כמה כיף לטייל בארץ ולראות את הנופים היפים שלה, ומה יכול להיות טוב יותר מאשר טיול המשלב גם את תחביב הצילום? אם יש לכם מצלמה מקצועית וכמה רגעים פנויים כדי להשקיע בצילומים מרהיבים, כדאי לכם להגיע לצפון הארץ ולחוות את הנופים המדהימים שלה. הכנו לכם כמה לוקיישנים מצוינים באזור הגליל שפשוט אסור לפספס על מצלמה.

רמות נפתלי עד עין אווזים

אחד מהמסלולים המיוחדים באזור הגליל מתחיל ברמות נפתלי ועובר את הדרך בעין אווזים. במקום קניון נסתר מהעין שממשיך עם שיפולי רכס הרים עד לעמק החולה. לאורך כל הדרך תוכלו להתרשם מנופי הר החרמון, הרי הגולן ואצבע הגליל, ובתקופות של פריחה ההרים נצבעים בצבעים ייחודיים והופכים את חווית הצילום לדבר יוצא דופן.

המצפה הכי מיוחד בארץ

אוהבי העצים והירוק ימצאו בפנינה המיוחדת מתת את המקום המושלם עבור סט צילומים. ממש ביישוב הזה שבאמצע הדרך בין הגליל המערבי לגליל העליון, תמצאו כמה פינות מיוחדות במינן לצילום. בחורף ניתן למצוא בוואדי היישוב בריכה טבעית וסביבה עצים ירוקים וקרחת חורש, לצדה מטעי תפוחים ודובדבנים ושקיעות שאין שניות להן. מי שרוצה צילום מיוחד במינו יוכל לעשות אותו בקטלב הגדול, עץ שנמצא במקום כבר עשרות שנים וענפיו אדומים בוהקים ועליו ירקרקים כל השנה. העץ המיוחד נמצא בלב החורש וכל אחד מהתושבים במקום ישמחו להצביע לכם על מיקומו. בימי החורף הצבעים במקום הופכים כהים יותר ומיוחדים, ישנן שעות ערפל ולעיתים גם שלג.

נוף אורבני עתיק

אמנם יש צילומי נוף נהדרים באזור הגליל וזה נפלא לבקר בהם עם מצלמה איכותית ואחרי לימודי צילום כדי להרחיב את תיק העבודות, אך אין ספק שאחת הערים המיוחדות לצילום היא צפת. ניתן לטייל בעיר העתיקה ולמצוא אין ספור פינות אומנותיות מלאות בקסם, ממש כמעט אפשר לתפוס את הריח של המקום העתיק בתמונות מרוב שהוא קסום.

מי שרוצה לקחת את עניין האומנות עוד צעד אחד קדימה יוכל לטייל עוד קצת צפונה אל ראש פינה, שם יש אין ספור בתי מלאכה, תערוכות אומנות ופשוט בתים יפיפיים. בימי הקיץ המקום שוקק בתיירים ויש בו המון מסעדות טובות ואווירה של טוסקנה, אך בחורף הוא הופך קסום עוד יותר. בשעות בין ערביים כאשר תנורי העץ דולקים וגגות בתים מעלים עשן וערפל נישא באוויר, ניתן לתפוס את הקור והשקט בתמונות שאנחנו רגילים לראות בעיקר מאירופה.

צילומי מים מרהיבים

מי שהצטייד במצלמה טובה והוא מעוניין לעשות סט צילומים עם אווירה של ים וגם קצת של חופי פורטוגל הנדירים ישמח לגלות שממש כאן אצלנו בגליל פנינת הטבע הזו קיימת. היא נמצאת בראש הנקרה, מגיעים לחוף ויורדים לאזור בו הסלעים נכנסים אל המים ושם ניתן למצוא בריכות טבעיות, סרטנים יפיפיים והמון צבעים של ירוק וכחול בשקיעה. במקום עצמו יש מסלול טיול עד למערה ששווה במיוחד לעשות אותו, גם שם יש אין ספור נקודות תצפית ומקומות לצילומים מרהיבים, מי שידרים רק במעט ימצא את מערת הקשת שגם כן נחשבת למקור צילום מצוין וממנה ניתן להשקיף על הגליל המערבי כולו.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here