תלמידי התיכון שלקחו חלק בפעילות הבית בקיץ האחרון שיפרו את ציוני הבגרות בעשרה אחוזים
עיריית נצרת עילית

תלמידי התיכון שלקחו חלק בפעילות הבית בקיץ האחרון שיפרו את ציוני הבגרות בעשרה אחוזים!

תלמידי התיכון שלקחו חלק בפעילות הבית בקיץ האחרון שיפרו את ציוני הבגרות בעשרה אחוזים
עיריית נצרת עילית

 

סיפור ההצלחה של בית קק"ל למצוינות בנצרת עילית יועתק לבתי קק"ל נוספים שיוקמו ברחבי הארץ ויהווה עבורם מודל לחיקוי " בית קק"ל למצוינות בנצרת עילית הוא הדגל שאנחנו מניפים בכל העולם, לא רק בארץ" אמר יו"ר קק"ל דני עטר במהלך ביקורו בעיר וציין כי לא היה פשוט להקים את הבית ולהפעילו במתכונת חינמית :"יש הרבה פרויקטים במדינה שקמו בקול תרועה והפכו לפיל לבן, בוודאי שהסיכון גדול יותר  בפרויקט שמראש פותח את היצע הפעילויות שבו להשתתפות  בחינם ולא גובה אפילו תשלום סמלי. אבל כאן זה הצליח ובקנה מידה ענק, הביקוש עולה על כל הציפיות והתוצאות פשוט מדהימות" אמר עטר.

ואכן  נתוני הזכאות לבגרות בקיץ האחרון בקרב בני הנוער שלקחו חלק בשיעורי התגבור וההכנה לבגרות, מצביעים על עלייה בשיעור של עשרה אחוזים לעומת שנה שעברה. "אין ספק שלהשקעה יש תוצאות ואנו שמחים להיות הראשונים בארץ בהובלת המיזם" אמר ראש העיר רונן פלוט וציין כי הקמתו של בית המצוינות הינה חלק מתפיסה עירונית  רחבה הרואה בתושבים את המרכז ושמה לעצמה למטרה להרחיב את  סל השירותים בכל תחומי החיים ובראשם החינוך "בני הנוער בנצרת עילית לא צריכים לשלם עבור שיעורים פרטיים, הם מקבלים אותם בחינם על ידי טובי המרצים בארץ ולא פחות חשוב באווירה נעימה ובבית יוקרתי שמספק חוויית לימודים מהנה במיוחד"

מקק"ל נמסר בתגובה: "בית קק"ל בנצרת עילית ואלה העתידים לקום יעניקו לבני הנוער בפריפריה את הכלים והאפשרות לרכוש ידע ומיומנויות שיאפשרו להם להעז, להצליח ולממש חלומות שנראו בעבר בלתי אפשריים. הצוות המקצועי שמוביל את בני הנוער מעניק תגבור במקצועות הליבה וחושף אותם למקצועות הטכנולוגיה הקיימים בשוק – כל זאת לצד ערכים שורשיים וחשובים שיכוונו את בני הנוער לגיוס משמעותי, עם רצון לתרום לחברה הישראלית, ובהמשך אף ללימודים אקדמאיים".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here