צילום כפיר ענבר ורפי טרבלסי

טלפונים ניידים מהווים, בסיס ראשון ודרך מרכזית לתקשורת בארץ חדשה ומקום מגורים חדש. מורן ינאי, מנהלת מרכז הקליטה 'כנען' ניהלה את הטקס וכפיר ענבר, מנהל סניף בנק הפועלים בצפת העניק מטעם בנק הפועלים את הטלפונים לנציגי העולים החדשים. בטקס השתתפה יוכבד לוי רכזת העולים בסניף בנק הפועלים צפת. במהלך הטקס שנוהל רובו בעברית, אסף סיסאי מדריך עולים במרכז הקליטה תירגם את הדברים באופן סימולטני לאמהרית.

כפיר ענבר, מנהל סניף בנק הפועלים בצפת בירך את העולים ואמר: "ברוכים הבאים הביתה, אנו שמחים ומתרגשים לסייע ולו במעט בקליטתכם ומקווים שהטלפון יסייע לכם בעצמאות ותקשורת טובה עם בני משפחתכם ועם המוסדות בישראל. אני מודה למרכז לבנקאות חברתית בבנק על היוזמה שמסייעת לנו בחיבור עם העולים והקהילה המקומית. צוות הסניף, מלווה את העולים במרכז הקליטה באופן צמוד וישמח לסייע בכל סוגיה כולל הנגשת השירותים הבנקאיים לעולים בהדרכה מקצועית ובסבלנות." העולים התרגשו מאוד והודו בדרכם הצנועה והמכובדת.

מורן ינאי מנהלת מרכז הקליטה הודתה לבנק וציינה: "אני מודה לבנק הפועלים על השי המכובד לעולים וכן על הליווי הצמוד שאנחנו מקבלים מהבנק לאורך השנים. אנחנו פה למען העולים החדשים ומאמינה שהטלפונים יסייעו להשתלב בחברה ובנעשה בארץ."

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here