קרדיט ניר שטיינברג

עמותת יוניסטרים, המכשירה מדי שנה אלפי בני נוער מכלל המגזרים, במטרה להעניק להם הזדמנות אמיתית להצליח בחיים, להשתלב בעולם העסקים, לפתח קריירה משמעותית ולהגיע לעצמאות כלכלית, חנכה מרכז יזמות חדש וראשון מאז החלה תקופת הקורונה, על שפת הכנרת במועצה האזורית עמק הירדן. מרכז היזמות יוניסטרים כנרת ע"ש רוברט ויינר, נחנך במעמד ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום, מנכ"לית עמותת יוניסטרים יפעת בכור, מנכ"לית המועצה האזורית עמק הירדן שיזמה את הקמת המרכז מיה ונטורה, מנהלי חברת Artlist  שצפויים ללוות את חניכי המרכז ולייעץ להם במהלך השנה ועוד רבים. אל האירוע הצטרפו באופן וירטואלי גם יו"ר עמותת יוניסטרים רוני צארום שנשא דברים והתורם והפילנתרופ מר רוברט ווינר. המרכז החדש הוקם במימון המועצה האזורית עמק הירדן, הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס, בנק הפועלים ובתרומתו של רוברט ויינר שהשתתף בטקס מביתו שבארה"ב.

מרכז היזמות החדש, הממוקם בתוך התיכון האזורי בית ירח, יאפשר לבנות ובני נוער מסביבת עמק הירדן, להשתתף בתכנית היזמות הרב שנתית של יוניסטרים הכוללת למידה על עולם העסקים והיזמות, פיננסים, טכנולוגיה, מנהיגות ויזמות חברתית ואנגלית עסקית. כמו כן המרכז יהיה פעיל גם עבור תושבי המועצה והסביבה במסגרת תכניות קהילתיות שונות אשר יפעלו בו. במסגרת תכנית יוניסטרים, בני הנוער יקימו וינהלו חברת סטארט אפ על כל שלביה – החל מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים, ייצור פיתוח עסקי, שיווק ומכירה. את בני הנוער ילוו בהתנדבות אנשי עסקים אשר יעבירו את הידע העסקי שלהם ממקור ראשון לחניכים ויהוו עבורם מנטורים אישיים.

 

עידן גרינבאום, ראש המועצה האזורית עמק הירדן: "אנו גאים ונרגשים להצטרף למשפחת יוניסטרים ולקחת חלק בתוכנית שיכולה לשנות את חייהם של בני הנוער באזור. המועצה האזורית עמק הירדן חרטה על דגלה את דגל המצוינות בכלל ובחינוך בפרט ואנו רואים בתוכנית היזמות של יוניסטרים נדבך מרכזי בהוצאת החזון מהכוח אל הפועל, אבן דרך לצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז הארץ ודרך מצוינת ללמד את הנוער בעמק הירדן שפה יזמית מקצועית ולייצר מובילות חברתית אמיתית. אנו מודים מעומק הלב לרוני צארום מייסד יוניסטרים שפעילותו מהוה השראה לכולנו וכמובן לבוב ויינר, ידיד אמיתי של עמק הירדן, ציוני בכל רמ"ח אבריו שמסייע למועצה בשלל פעילויות חינוכיות. ובהזדמנות זו לא נשכח את בנק הפועלים שסייע גם הוא בהקמת המרכז וימשיך לשתף עמנו פעולה גם בעתיד".

רוני צארום, יו"ר ומייסד עמותת יוניסטרים: "הפלטפורמה של יוניסטרים, מאפשרת לבני נוער בכל רחבי הארץ לפרוח ולהתחיל את הדרך שלהם אל עולם הסטארטאפ ניישן בעמדה שווה לבני נוער אחרים. בעמק הירדן ישנם בני נוער מדהימים ומוכשרים, טאלנטים אמיתיים ואין לי ספק שבעזרת התכנית שלנו וההנגשה לעולם העסקים הם יגיעו להישגים מדהימים. אני רוצה להגיד תודה ענקית לרוברט ויינר ולתרומתו המדהימה, שבלעדיו רבים מהילדים האלה אולי לא היו יכולים לרדוף אחרי חלומותיהם ולהבין את הפוטנציאל שלהם. אני רוצה גם לברך את עידן גרינבאום, מיה ונטורה וכל הצוות של המועצה על עבודה יוצאת מן הכלל ודאגה מדהימה לבני הנוער שלומדים בתכנית. בזכות השותפים שלנו, שמאמינים איתנו בחזון של יוניסטרים, אנו מעניקים לבני הנוער הזדמנות שווה להצליח בחיים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here