הוצאת דרכון רומני
קרדיט PIXABAY

לאורך ההיסטוריה רומנים רבים ממוצא יהודי (וגם כאלה שלא ממוצא יהודי) אולצו לעזוב את רומניה או עזבו מרצונם בשל פרעות, מלחמות ואירועים שונים שהיו לאורך ההיסטוריה. רבים היגרו לישראל והחלו להשתקע כאן, להקים משפחות, לפתח קריירה ומורשת. כיום שרומניה עברה דמוקרטיזציה ובנוסף הצטרפה בשנת 2007 לאיחוד האירופאי החלו ישראלים רבים ממוצא רומני לפעול לטובת חידוש האזרחות הרומנית שלהם. לאחר חידוש האזרחות הרומנית יכלו גם לפעול לטובת הוצאת דרכון רומני המעניק להם מגוון רחב של יתרונות ותנאים לא רק ברומניה אלא בכל מדינות האיחוד האירופאי ומעבר לכך.

מי זכאי לדרכון רומני?

חשוב להבין כי לא כל אדם זכאי לדרכון רומני. רק אדם בעל אזרחות רומנית יוכל לבקש להוציא דרכון רומני עבורו ועבור משפחתו. ההליך הוא די מהיר (מספר שבועות בלבד) אולם הבסיס לבקשה צריך להיות בעלות על אזרחות רומנית. אם עדיין לא חידשתם את האזרחות הרומנית שלכם או לא דאגתם לאחת כזו מתוקף זכאותכם זה הזמן לעשות את זה ורק לאחר מכן לבקש להוציא דרכון רומני.

כיצד תוכלו לחסוך זמן, כסף וכאבי ראש?

כל אזרח רומני זכאי להגיש בקשה לדרכון רומני. הוא יכול לעשות זאת באופן עצמאי אולם אנו מכירים לא מעט אנשים המנסים להוציא דרכון רומני בעצמם ונתקלים בלא מעט קשיים ואתגרים בדרך. כך למשל הצורך בתרגום מסמכים לרומנית עם חותמת נוטריון על אמינות המסמכים, כמו למשל מציאת מסמכים ומידע היסטורי בנוגע למשפחתכם, כמו למשל בעובדה שצריך לדבר ברומנית בשגרירות הרומנית בתל אביב מה שעשוי להוות מכשול למבקשים רבים בדרכון הרומני. גם כך כל פעילות ביורוקרטית הנדרשת מול הרשויות והשגרירות עשויה להיות מתישה, מסורבלת ולעתים גם כרוכה בהוצאה כספית רבה להגשות מרובות ותיקון מסמכים וכו'. לכן חשוב להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה שתלווה אתכם בתהליך ותדאג לכם לכל מה שאתם צריכים, החל מתרגום המסמכים, חותמת הנוטריון, הגשת הבקשה והייצוג מול השגרירות ועד קבלת הדרכון הרומני בפועל.

מה נותן לנו הדרכון הרומני?

הוצאת דרכון רומני תספק לנו יתרונות רבים. מאז ההצטרפות של רומניה לאיחוד האירופי הדרכון הרומני העלה את ערכו ומאפשר למעשה את כל התנאים והזכאויות של דרכון אירופאי. כך למשל לימודים מסובסדים במגוון אוניברסיטאות ברחבי אירופה והעולם, האפשרות לגור בצורה חוקית במדינה השייכת לאיחוד האירופי, כניסה קלה ומהירה יותר למדינות רבות ברחבי העולם, עבודה חוקית עם תנאים סוציאליים מלאים בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי ועוד. בין היתר תוכלו גם לקנות נכסים ולהשקיע בנדל"ן עם כל הזכויות הכרוכות בכך וכמובן שדרכון זר תמיד יכול להוות יתרון במידה ותרצו לעשות רילוקיישן עם כמה שפחות מגבלות. אז אם אתם רוצים להוציא דרכון רומני זה הזמן לפנות אלינו באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here