הטרנדים הלוהטים לילדים

להיות הורים זה דבר מיוחד ונפלא. ברגע שאנו הופכים להיות הורים, כל תפיסת העולם והחשיבה שלנו משתנה – וכך כמובן גם סדרי העדיפויות בחיים. הקריירה המקצועית נדחקת מעט הצידה, ומפנה את מקומה בראש ובראשונה למשפחה והילדים המקסימים שלנו.

כמו שאנו מקפידים בכל חג או מסיבות שישי בגן להיות נוכחים ולקחת חלק במסיבה, כך חשוב לנו גם לשים במקום הראשון את מסיבות יום ההולדת של ילדינו הקטנים. כאשר ערכנו את מסיבת יום ההולדת הראשונה לקטנטן שלנו, ההתרגשות הייתה בשיאה! למרות שהילד היה קטן מאוד ולא הבין כל כך מה הולך סביבו, אנו ההורים הרגשנו גאווה גדולה לציון גיל שנה וכך היה חשוב לנו לערוך את יום ההולדת המושקע ביותר.

כיצד עורכים יום הולדת קסום ובלתי נשכח

נוסף להפעלה שנבחר למסיבת יום ההולדת, חשוב לזכור כי עלינו לארגן את כל הדברים הנוספים למסיבה מיוחדת. קישוט מקום המסיבה עם הבלונים הכי צבעוניים ויפים, הזמנת כל החברים וגם משפחה מצומצמת, וכמובן לדאוג לכיבוד שיהיה עבור ההורים של הילדים האחרים וגם כמה שיותר ממתקים טעימים עבור הקטנטנים.

לרוב מרכז המסיבה היא ההפעלה המדליקה שנבחר לילד. ניתן לומר כי כעת כשהילדים גדלים משנה לשנה, יש להם כבר רצונות והעדפות אישיות שלהם. כך במקום "לשבור את הראש" בכל פעם מחדש על הקונספט שנחגוג ביום ההולדת, אנו פשוט צריכים להקשיב לרצונו של הילד הקטן ולהבין איזו הפעלה מדליקה הוא ירצה השנה. אך אם הילדים אינם בטוחים איזו הפעלה הם ירצו, או שהם מתלבטים בין כמה אפשרויות שונות – אלו ההפעלות הטרנדיות והלוהטות ביותר שתוכלו להזמין עבורם:

יום הולדת לבנים

בנים אוהבים במיוחד ימי הולדת גדושים באקשן ואתגר. ככל שההפעלה תהיה יותר אטרקטיבית ופעילה, כך ילדכם ישמח יותר. אחת מההפעלות המומלצות ביותר היא משחק לייזר טאג שכבש את כולם. מדובר על משחק כיפי ומלא בצחוק בו כל הילדים נחלקים לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה צריכה להתחרות בשנייה ולפסול כמה שיותר מחברי הקבוצה המתחרה. המשחק כולל ציוד לייזר טאג מקצועי עם רובי משחק ואפודים מתקדמים. המשחק מלא באקשן וכיף, ומפעיל את הילדים תוך שיתוף פעולה וחשיבה אסטרטגית.

הפעלה נוספת ומומלצת לבנים היא משחק הפורטנייט האהוב שכבש ילדים רבים ברחבי העולם! אם ילדכם מכור אל משחק המחשב הזה, או לא עוזב את הפלייסטשיין – זוהי ההפעלה עבורו! עם הפעלה הכוללת תפאורה מושקעת של פורטנייט, ומגוון ציוד ואביזרים בדיוק כמו המשחק הילדים יוכלו להרגיש כאילו הם נמצאים בתוך משחק המחשב שהם אוהבים לשחק.

יום הולדת לבנות

כל אמא זוכרת כי בצעירותה היא חוותה את השלב המיוחד בו היא פיתחה עניין וסקרנות באיפור, קרמים ובגדים של אמא שלה. אז בדיוק כמו שאת אמא יקרה עברת את השלב הזה בחיים, כך גם ילדתך הקטנה מתחילה לגלות סקרנות בנוגע לכל אותם מוצרי טיפוח שאת משתמשת בהם.

לכן, תוכלי לערוך לה מסיבת יום הולדת לבנות בלבד מפנקת עם הפעלה מיוחדת בסגנון ספא אמתי. המפעילה תגיע אליכם ליום ההולדת עם מגוון אביזרים וציוד כמו בספא, המון לקים צבעוניים, קרמים נעימים וריחניים ואווירת ספא משגעת.

הפעלה נוספת וקסומה שילדתך וכל חברותיה יאהבו במיוחד, היא הפעלה בסגנון חד קרן. החיה הקסומה מהאגדות וודאי הפכה להיות הדמות האהובה על בתך, לכן העניקי לה אטרקציה ביום ההולדת שהיא לא תשכח לעולם. עם תלבושות ותפאורה של חדי קרן קסומים מהאגדות היא וחברותיה ייהנו ממסיבת חד קרן נוצצת, בשילוב משחקים והפעלות מדליקות במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here