מיזם 100
אולפן חדשות וואלה - מיזם 100

שוטרים מתנדבים הקימו את "מיזם 100", שהוכתר בתקשורת לפרויקט השנה של ישראל וסוחף אחריו המון עוקבים בעמוד הפייסבוק. המיזם מעמיד לרשות הציבור מוקד סיוע לפניות מכל רחבי הארץ בנושאים: התעללות, הזנחה, חטיפות ואבדות בעלי חיים. וכעת, מתרחבת פעילות המיזם כדי להעניק עזרה גם לילדים שנתונים להתעללות.

מיזם 100
אולפן חדשות ynet – מיזם 100

צוות המיזם לא נשאר אדיש לגל אירועי ההתעללות גם בקרב בני נוער וילדים, ולכן החליטו ב"מיזם 100" לגייס ולהרחיב את הצוות כדי שיוכלו לעזור גם לכל ילד וילדה במדינת ישראל שעוברים התעללות, בריונות, סחיטה, איומים וכל התנכלות אחרת – זאת בנוסף לפניות בנושא בע"ח.

אולפן חדשות וואלה – מיזם 100

שוטרים מתנדבים מהסיור של המשטרה, שלומי צ'צ'קס וציון עובד, הם אלו שהקימו את "מיזם 100" בשנת 2016 ובסיוע של אנשי משטרה נוספים מתחנות שונות ברחבי הארץ. הפרויקט פועל בכובע אזרחי ובאופן עצמאי – ומפעיל מוקד סיוע 24/7 לפניות הציבור תוך יצירת גשר ייחודי בין הציבור והמשטרה.

מיזם 100
מהטלוויזיה – מיזם 100

הסיוע של המיזם כולל: מתן פתרונות לכל פנייה – מענה שמבוסס על ידע וניסיון רב מהשטח במסגרת הפעילות במשטרה של צוות המיזם לאורך שנים, ייעוץ והדרכה – מה אפשר לעשות בכל סיטואציה, חיבור ישיר לגורם האכיפה הרלוונטי בגזרה לצורך טיפול רציני, סיוע בפענוח אירועי פשיעה, הגברת אכיפה משטרתית למניעה והרתעה באזורים מסוכנים ועוד.

מיזם 100
מעריב – מיזם 100

בנוסף: בעלים שנעלם להם בעל החיים, בין אם נחטף או אבד, יכולים גם הם לקבל עזרה משמעותית מצוות "מיזם 100". הסיוע כולל הפצה אינטנסיבית בעמוד המיזם בפייסבוק כדי לגייס את עזרת הציבור למאמץ, זאת בשילוב הפצה בשטח לניידות משטרה לפקוח עין. כמו כן, בחלק מהמקרים יכולים אנשי המיזם לעזור גם בחיפושים בשטח או לרתום תושבים מקומיים להתנדב לחיפושים – ופעולות סיוע נוספות שתוכלו לקבל בהתאם לאופי המקרה.

מיזם 100
ממגזין נבחרי השנה – מיזם 100

ועם הבשורה על הרחבת היקף העשייה של "מיזם 100" לנתינת עזרה גם למען נערים וילדים במצוקה – אז מהיום גם הם והוריהם יוכלו לקבל עזרה משמעותית שכוללת, בין היתר, ייעוץ מקצועי וחיבור ישיר לגורם האכיפה הרלוונטי ברשויות: משטרה, משרד החינוך, עירייה (מינהל החינוך) וכיו"ב. ובנוסף, פועלים במיזם גם כדי שהרשויות השונות יטפלו כמו שצריך בכל פנייה ופנייה שלכם.

מיזם 100
עיתון ידיעות – מיזם 100

מוזמנים לפנות ולבקש עזרה מצוות המיזם באמצעות:
שליחת הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק "מיזם 100" או במייל 4mezam100@gmail.com

מיזם 100
עיתון ידיעות – מיזם 100
שלומי צ’צ’קס ממייסדי מיזם 100
ציון עובד ממייסדי מיזם 100

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here